Spontan Abort

prepreg

Blir kjent med forumet
Den skremmer meg.
Er virkelig redd for at det skal ende i det.
hadde det rett før denne graviditeten, altså i Mars mistet jeg lille.
den er noe jeg går å tenker på.
Jeg tar ikke 1000'sner av gravidites tester på grunn av å bli kjempe glad om morningen,
men på grunn av at jeg er redd for at den en dag er negativ.
Uff, innerst inne er jeg et totalt nervevrak, rett å slett.

Blir å ta en pause nå fra til uke 12.
Rett å slett på grunn av at jeg lærer for mye og får altfor mye informasjon
om negative ting og dermed går å nesten leter etter symtomene.
dette er ikke bra.

Så kommer altså tilbake om ca. 3 uker så dere får bare kose dere til da:)
Må bare få klarert hodet mitt litt.

Uff, forstår hvordan du har det..[:o] Har hatt SA selv i uke 10 og det var helt forferdelig! Er utrolig godt å kommer over de magiske 12 ukene denne gang! [:)] Det går nok bra med deg også denne gangen, men forstår det ikke alltid er så lett å være innpå her og lese hva alle skriver.. Håper du kommer tilbake om 3 uker! [:)] Ta vare på deg selv og den lille! [:)]

Skjønner at du vil ha en pause i og med at alt det negative går sånn innpå deg[:o] Så jeg håper du kommer tilbake om 3 uker og at du da har senket skuldrene dine og klarer å kose deg i svangerskapet[:)] Lykke til og ha en fin ferie[:)]

Sikkert fornuftig å ta en pause da, ja - vi er her jo fortsatt om 3 uker, og da er det forhåpentligvis enklere å senke skuldrene og glede seg. Ha en fin sommer så lenge [:D]  

Huff, vanskelig når man føler det slik, men håper du kommer STERKT tilbake om noen uker igjen

Skjønner deg veldig godt. 3 uker går fort, og spirene våre skal klore seg fast. [:)] [:)] [:)] Du kan jo snike litt innimellom, hvis du føler for det. [;)]

huffda, er ikke noe særlig å gå med slike tanker. men det går nok fint denne gangen!

Back
Topp