Spontan abort...

Laura_25

Flørter med forumet
Spottingen min gikk i går over fra å være brun til å være rød. Og i dag kom mensen[:@] Har nettopp vært hos legen og han var ikke optimistisk. Han sa at blødningene mine var mest sannsynlig spontan abort[:(]

Jeg har blitt sykemeldt til torsdag i neste uke, og på mandag skal jeg på sykehuset og ta ultralyd for å se at alt er i orden. Hvis det ikke har vært en SA så vil de kunne se det da... Men med så mye blod, og med mensen-smerter så er jeg helt sikker på at det er SA...[&o]

Jaja, da krysser jeg fingrene for at mine to gullegg som ligger i fryseren i Haugesund kommer til å gjøre susen etter sommeren[:)]

Ikke gi opp..
Jeg fikk stigning i Hcg fra tirsdag til torsdag.
Har hatt blødning tilnærmet mens siden lørdag, og smerter lørdag og søndag..

Haugesund mente at dette var positivt, og at det fortsatt var en spire inni.
Få målt hcg.[:)]

Tenker på deg!!

Det er ikke helt over enda, så derfor krysser jeg alt jeg kan og håper på det beste..
men det var trist om dette er en SA..får inderlig håpe at det ikke er det.
Så vi må bare håpe å håpe at dette er en uskyldig blødning.

Det var leit å lese, men dersom du ikke har skikkelig blødning så er det fortsatt et lite håp. Men slik du skrev tolker jeg det som en SA...hvor langt er du på veg?

Jeg synes ikke blødningen virker så uskyldig og liten da....
Blør like mye nå som ved vanlig mensen.
Men jeg får se hva de sier på ul på mandag da, kanskje jeg kan få tatt noen blodprøver da.

Uff så utrulig leit[:(]

Krysser alikavel fingrane for eit mirakel

ORIGINAL: siwro

Det er ikke helt over enda, så derfor krysser jeg alt jeg kan og håper på det beste..
men det var trist om dette er en SA..får inderlig håpe at det ikke er det.
Så vi må bare håpe å håpe at dette er en uskyldig blødning.

sign

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff så utrulig leit[:(]

Krysser alikavel fingrane for eit mirakel

Back
Topp