spontan abort :( OPPDATERT=)

jealie28

Gift med forumet
da er lille gull på vei ut, og jeg skal på sykehuset å fjerne restene kl to [:(]

trist....

Slett meg fra termin lister osv...

Lykke til videre til dere andre..

Da jeg kom på ul så viste det seg at jeg hadde hatt en stor ansamling av blod i kjeden, en stor koagl...

Jeg begynte å blø noe veldig i dag, og plutselig kom det en rød stor klump ut, da var jeg sikker på at det var fosteret...

Men ul viser en frisk liten baby, som utvikler seg i riktig retning...

Det var helt fantastisk gode nyheter...[:)]

Nei??? Å herregud så trist!!!!! [:(][:(][:(]
Håper det går bra med deg, at du har noe hos deg. Dette var så vondt å lese!!! [:(][:(][:(]
Gråter med deg...

uff... det var trist å høre![:(]

ta vare på deg selv og din kjære nå... finnes ikke ord

god trøste klem!!

Å nei så trist:(:(;( Jeg har ikke ord. Du hadde jo kommet ganske langt også:( Ta vare på hverandre og lykke til. Håper du snart kommer inn i terminforum igjen.

Stooooor trøsteklem

Så trist å høre [&o] Håper det går bra, sånn etter forholdene... Og håper du raskt kommer inn på et nytt terminforum når dere er klare for å prøve igjen.

Å neeeeeiiii!!!!
Så trist..[:(][:(] Ta vare på hverandre!
Trøsteklemmer sendes..

ORIGINAL: prøverpånummer3

Å nei så trist:(:(;( Jeg har ikke ord. Du hadde jo kommet ganske langt også:( Ta vare på hverandre og lykke til. Håper du snart kommer inn i terminforum igjen.

Stooooor trøsteklem

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så trist å høre [&o] Håper det går bra, sånn etter forholdene... Og håper du raskt kommer inn på et nytt terminforum når dere er klare for å prøve igjen.

ORIGINAL: honning84

[:(]Kondolerer... Sender over varme tanker og styrke...
Føler med deg. Klem

[:(][:(][:(]

alle mister jo no fortiden virker det som..

[:(]

dette er ekstremt trist å høre

Stooooor trøsteklem

Signerer [:(]

Stooooor trøsteklem

ORIGINAL: Stikkelsbæret

ORIGINAL: Sienna3

Å neeeeeiiii!!!!
Så trist..[:(][:(] Ta vare på hverandre!
Trøsteklemmer sendes..

Sign. [:(]

Takk for mange gode ord jenter, heldigvis tok jeg veldig veldig feil!! [:)] Les øverst :)

Åhh nå ble jeg glad!!! Så utrolig glad og lettet du må være!![:D]

oj... :O kjempe gode nyheter...
skal skrive deg opp igjen på listen... [:D]

weeee!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp