L Lamiah Flørter med forumet 30 Mar 2011 #1 Noen som så den siste episoden? Sitter bare å gråter og gråter jeg nå =( Det vil si sesong 7 episode 17...
Noen som så den siste episoden? Sitter bare å gråter og gråter jeg nå =( Det vil si sesong 7 episode 17...
Oceania Elsker forumet 30 Mar 2011 #4 fortell fortell synes det ble litt too mutch jeg.. så har sluttet å se.. men vil gjerne høre sladder[:D]
fortell fortell synes det ble litt too mutch jeg.. så har sluttet å se.. men vil gjerne høre sladder[:D]
C Chupachups Glad i forumet 30 Mar 2011 #5 Skjønner ikke helt hva i den episoden som var helt jævli, utenom at slutten ikke var særlig pen [8D]
Trone Gotta love ebay VIP 30 Mar 2011 #6 ORIGINAL: Lamiah Noen som så den siste episoden? Sitter bare å gråter og gråter jeg nå =( Det vil si sesong 7 episode 17... Hva skjedde...?
ORIGINAL: Lamiah Noen som så den siste episoden? Sitter bare å gråter og gråter jeg nå =( Det vil si sesong 7 episode 17... Hva skjedde...?
*Hønemamma* Glad i forumet 30 Mar 2011 #8 Jeg vil også vite[:(] Noen som forresten vet når Greys er tilbake på tv her i Norge?
*Meya* Forumet er livet 30 Mar 2011 #10 ORIGINAL: Miss SWAG a lot herrejesus for en idiotisk slutt! gaaaaahd! Heldigvis var det ikke sesongslutt i alle fall... Da hadde jeg blitt sprø hehe.
ORIGINAL: Miss SWAG a lot herrejesus for en idiotisk slutt! gaaaaahd! Heldigvis var det ikke sesongslutt i alle fall... Da hadde jeg blitt sprø hehe.
Moo Gift med forumet 30 Mar 2011 #11 Det var så opplagt at det skulle skje. "Slutt å krangle!" "Se på veien!" Jeg prøvde å si det til dem, men hørte de? Nei! Forbanna folk altså [:@]
Det var så opplagt at det skulle skje. "Slutt å krangle!" "Se på veien!" Jeg prøvde å si det til dem, men hørte de? Nei! Forbanna folk altså [:@]
K Kleo79 Gift med forumet 30 Mar 2011 #12 ORIGINAL: Blåndi Hvit skrift, anyone?? Please![8D] Hvit skrift nedenfor: Callie med sin gravide mage og lesbiske kjæreste er i en bilulykke. Callie uten bilsete...
ORIGINAL: Blåndi Hvit skrift, anyone?? Please![8D] Hvit skrift nedenfor: Callie med sin gravide mage og lesbiske kjæreste er i en bilulykke. Callie uten bilsete...
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 30 Mar 2011 #13 Er så sinnsykt redd for at noe gikk galt med *** [&o] Mark fortjener virkelig ikke det!!![:(]