Spml. ang kynnere

nr 3 på tur.

Forelsket i forumet
Nå vet jeg at det er vanlig at flergangsfødende kan få kynnere tidligere enn førstegangsfødende. Men er ikke dette litt tidlig. Hatt det i 2 dager nå. kommer ofte når det begynner, men ikke så smertefult.
Noen med erfaring?

Ikke det at jeg har så travel hverdag, men den er jo ikke rolig heller da, når jeg for tiden er alene med 2 små og jobber 100%..

Fikk kynnere for første gang i dag ... Men det er visst vanlig

Er vanlig. Er første gangs å har hatt kynnere i nesten ei uke nå.
Legen sier at det er ikke falig, bare ekstremt slitsomt.... :S

Jeg har masse plagsomme og smertefulle kynnere! Er overrasket selv over at de kom så tidlig. Er andregangsgravid.

Lene! skrev:
Jeg har masse plagsomme og smertefulle kynnere! Er overrasket selv over at de kom så tidlig. Er andregangsgravid.

Er oxo overrasket, visste ikke at det kunne komme så tidlig ... Var i uke 34 sist :p

nå er jeg tredjegangs gravid, og jeg sliter med kynnere.. blir svimmel og uvell når det kommer flere tette. er nå 16 uker. har hatt litt blødning. sliter på jobb. Må til legen på mandag.

sist staret kynnerne i uke 20, og ble sykemeldt fra uke 23. var ofte på sykehuset på registrering med 10 min mellom i 5 timer i strekk.. Måtte holde meg VELDIG i ro. Fikk ikke gå tur, ikke bære sønnen vår, ikke støvsuge, ikke lange handleturer, ikke svømme, . Fikk sprøyte 3 ganger for å stoppe dem til å gå over til rier, og for tidlig fødtsel. Livmorstappen ble veldig tidlig kort, og hadde 2 cm åpning i over 2 månder før jeg fødte 2 dager før termin.

første gang, fikk jeg mye kynnere bare den siste månden før termin.

Ser for meg at dette svangerskapet blir tøfft..

Har hatt kynner siden uke 6, men nå de siste ukene kommer de ofte. Får det mye og vonde da jeg kaster opp, men de kommer også ganske hyppige da jeg sitter rolig, da er de ikke like vonde

Helt vanlig... Ellers er det greit å google, lommelegen osv svarer ofte veldig informativt på slike spørsmål ;)

Begynte med det før uke 10 denne gangen. Blir så svimmel og uvel av dem, men men..

Back
Topp