spm

muffinsdronningen

Glad i forumet
flere som har en følelse at man må på do (nr 2) men egentlig ikke måtte det?

Eeeeh...nei? Nesten fristet til å spørre om du har pressrier, men det ville du kanskje merket, hahha Men sorry, nei, det har jeg ikke kjent noe til. Det er mye nedpress, men det er liksom ikke bak der..

hehe hadde det vært så greit :P kanskje det er nedpress men bare sprer seg litt.... hmm sikkert noe ungen presser på bare.... men det er litt irriterende

har hørt at noen føler at de må på do (nr.2) når riene er i gang ;) så kanskje det er åpningsriene du kjenner? 

LadyOnHeels skrev:
har hørt at noen føler at de må på do (nr.2) når riene er i gang ;) så kanskje det er åpningsriene du kjenner? 

det hadde jo vært greit!  satser på at du har rett jeg!

Under fødsel så er det vannlig å kjennne at man må nr 2 når man har pressrier, altså helt på slutten når ungen skal ut, så er vel kaaanskje ikke det?

Ellers hender det at jeg har det slik og, men så er det bare luft bare at ting kjennes annerledes ut nå som alt presser nedover så klarer ikke alltid å kjenne forskjellen..(dette blir nok enda værre etter fødsel, da løp jeg på do heeele tida føltes det ut som for hadde ikke mye kontroll, men så var det ofte bare luft..)

muffinsdronningen skrev:
flere som har en følelse at man må på do (nr 2) men egentlig ikke måtte det?

hmm, litt usikker, men lurer på om jeg kjenner litt i ryggen og, noe murregreier, men vet ikke om jeg nå kjenner ekstra godt etter tegn eller om det faktisk er slik......

kan også nevne at venninnen min løp frem og tilbake til do da hennes fødsel var i gang. hun trodde hun måtte drite hele tiden, men så viste det seg at det var riene ;p 

krysser fingrer og tær for at det er rier og ikke bare nr.2 som melder seg 

Back
Topp