spm.

Tjukkaaa

Forumet er livet
mtp bivirkninger... antar man at slike gir seg eller er det noe man kan oppleve hele veien?[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ingen?

Sorry.. Aner ikke! [&:]

hmmm vet ikke helt..
men om det er en bivirkning, er det jo ikke sikkert det går over.
kanskje det er huden din som ikke ¨tåler¨ kremen.. et tegn på at du burde bytte kanskje.. ??
noen bivirkninger må man jo leve med når man tar medikamenter, men når det gjør vondt eller er bivirkninger som er ubehagelig, burde man vel egentlig bytte??

kan du ikke høre med de på apoteket eller legen din?

kan jo hende at du må ha en annen type da... eller at du bare må leve m d[&o]

ORIGINAL: chrichri

kan du ikke høre med de på apoteket eller legen din?

kan jo hende at du må ha en annen type da... eller at du bare må leve m d[&o]

Apoteket kunne svare veldig få av mine spm desverre[8|]. Legen får jeg heller ikke kontakt med før om noen ukers tid når jeg har time igjen. Er jo ikke spm på liv og død liksom - bare lurte på om kanskje noen visste...[:)]

Om det fortsetter sånn så kommer jeg til å be legen om noe annet når jeg drar i des[:)]

det burde så absolutt være mulig å legge igjen beskjed hos legen når du får bivirkning på medikamenter. Kan du ikke legge igjen beskjed og bli ringt oppigjen? hadde ikke gitt meg på dette.

Med de fleste legemiddel er det jo slik at virkningen må være så bra at bivirkningen er verdt d...

Jeg leste casen før i dag på mobilen, men kan ikke svare med den[8D]

Bivirkninger er det på alt av medikamenter, og du må avslutte hvis du føler at det er helt feil.

Jeg har for første gang i dag smurt en pas med den kremen du nevnte, og da stod det spesifikt på tuben at den MÅ kombineres med fuktighetskrem. Gjør du det?

Men, som tauza sier, det er ikke noe problem å ringe legen og legge igjen beskjed om at du har bivirkninger og at han må skrive ut resept på ett annet preparat[;)]

Back
Topp