Spm til flergangsfødende :)

kinemorB

Glad i forumet
Om du er på din nr 3 nå, hvordan startet fødsel nr 2 ???

lurer litt på m vannet gikk? Eller om det bare startet med rier??
Eller andre opplevelser ? :)

Nr.1 startet med vannavgang,nr.2 startet med rier ;) så får vi se denne gangen da...

Nr 1 startet med at vannet gikk, men ingenting mer skjedde (bare maserier uten annen effekt enn å slite meg ut, fikk ikke sove..). Tok 1,5 døgn etter vannet gikk til han var ute, riene kom ikke skikkelig før jeg ble satt på drypp..

Nr 2 startet med rier, vannet gikk ikke før rundt 8 cm og jm egentlig bare skulle kjenne, men kom borti hinnene så det fosset ut ;) Etter det gikk det ikke lang tid før han var ute :) Håper på en sånn fødsel til!!

mener å h hørt at vannet går sjeldnere med nr 2 sånn generelt.. Synes det liksom var så greit å forholde seg til det vannet jeg da :)

Vannet har aldri gått hos meg.. Dette er nr 3 jeg er gravid med nå.
Begge de andre har startet med rier, første 1 uke før termin, vannet ble tatt under fødselen, og andre 6 dager over termin der vannet gikk når hun sjekket åpning seint i fødselen :)

Nr 1 med at vannet gikk
Nr 2 så begynge d med rier:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Om du er på din nr 3 nå, hvordan startet fødsel nr 2 ???

lurer litt på m vannet gikk? Eller om det bare startet med rier??
Eller andre opplevelser ? :)

Med nr 1 så startet det med at vannet gikk 3 uker før termin (1 døgn etter var hun født)

Nr 2 startet det med rier (4 dager før termin) ;) og jm måtte ta vannet..

★Sender fra pipe-gjøken★

Nr 1 startet med vannavgang
Nr 2 startet med rier
Veldig spendt på Nr 3 :D

mener å h hørt at vannet går sjeldnere med nr 2 sånn generelt.. Synes det liksom var så greit å forholde seg til det vannet jeg da :)
Vannet gikk med min første også, så er veldig spent på hvordan det fremtoner seg nå med nummer to.
Enig med deg, veldig greit å forholde seg til det vannet ;)

Startet med rier med begge de to andre, vannet gikk ikke før langt ut i fødselen...

Back
Topp