Spm til dere som venter nr 3 :)

minoja

Elsker forumet
Føler dere at magen vokser raskere denne gangen??

Jeg synes jeg nesten ser ut til å være i uke 20 :p Har fått tydelig gravidmage og sliter med å skjule magen, prøver enda litt til siden jeg synes det er greit å vite hvem som vet om graviditeten en så lenge :) Også pga jeg vet noen sikkert vil slenge med leppa pga jeg var sengeliggende i denne perioden pga kvalme, oppkast og lite energi, med de to andre barna mine. Orker ikke enda kommentarene som kan komme. Var derfor jeg var skeptisk til å bli gravid igjen nå, siden jeg ikke ville bli så dårlig igjen. Men nå ser det ut til å gå supert - er trøtt, men har mer energi og klarer mer en jeg har gjort på mange år :D

Jeg venter bare nr 2, men var 8 uker på fredag og da var plutselig magen der også. Sånn ordentlig gravid-form. Jeg fikk tidlig mage sist også, men dette var tidelig synes jeg :-P

Magen kommer veldig fort denne gangen. Nå kan jeg snart ikke skylde på at det kun er oppblåsthet heller, men den har vært synlig forandret siden tidlig tidlig denne gangen. Gang nr 2 kom den tidligere enn med nr 1, men denne gangen er det ekstremt. Og forrige gang ble den svææææær! Håper jeg ikke blir like stor denne gangen, til tross for at den har kommet raskt nå i starten.

Hadde ganske stor mage fra før, så merker egentlig ikke noe! 

sist kunne jeg skjule magen til jeg var 24 uker på vei! 

(var IKKE sånn første gang, for da var jeg tynn og magen var stor i uke 12 allerede)

Har en kjempe stor mage i forhold til att jeg bare er 9 uker på vei.
Føler meg ikke helt komfortabel med det siden det er så tidlig, men tar det som et tegn på att mageboeren min har det bra der inne :)

Jeg har problemer med å sjule magen ja, den kom like fort ed alle tre her.... Men føler meg kanskje litt mere oppblåst nå...?? Slik at magen starter litt lenger oppe... Drar jeg inn magen er det en tydelig baby kul, jeg er 12 uker i morgen :)

Back
Topp