Spm om sukker i urin

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Var på ctg registrering pga. Lite liv. Snuppa har bare snudd seg og sparker mot ryggen, og har morkaka foran, heldigvis :)

Men, hadde litt sukker i urin, ikke mye, men litt.. Drakk 2 glass med cola før vi dro på sykehuset for å se om jeg klarte kjenne henne sparke..
Men kan man få sukker i urinen av den grunn?

Legen virka ikke særlig bekymra, men skal alikavel ta en glukose test til uka..
Trenger det bety svangerskapsdiabetes?
Urinen viste hvertfall +2 på sukker.
Er en mnd siden jeg tok sist urinprøve, og denne var helt fin, men var tatt på morningen, denne var tatt på kvelden..

Er 28+2 på vei..
Og er 162 lav :D og var 58 kg når jeg ble gravid..
( nå er jeg 68 kg) :D

Noen som har peiling?trenger det bety svangerskapsdiabetes ?

Sniker fra september.
Jeg fikk 1+ på urin på kontroll. Var tom for prøveglass så måtte ta der. Lege spurte om jeg ikke hadde spise syltetøy Til frokost noe jeg nettopp hadde gjort før kontrollen ! Tok blodprøve for å måle blodsukker i blodet i tillegg og der fikk jeg superlavt og hun på laben sa jeg måtte hjem for å spise for å ikke svime av :-) så det kan nok skyldes colaen! Urin var helt fin på neste prøve. Har også gått opp 20kg.

Sniker fra september.
Jeg fikk 1+ på urin på kontroll. Var tom for prøveglass så måtte ta der. Lege spurte om jeg ikke hadde spise syltetøy Til frokost noe jeg nettopp hadde gjort før kontrollen ! Tok blodprøve for å måle blodsukker i blodet i tillegg og der fikk jeg superlavt og hun på laben sa jeg måtte hjem for å spise for å ikke svime av :-) så det kan nok skyldes colaen! Urin var helt fin på neste prøve. Har også gått opp 20kg.
Snik i vei :D takk for svar!
Godt og vite at det kan være colaen som er årsak. Flott at prøven din var fin igjen!:)
Jaja. Får bare lide meg gjennom den her glukose testen, også satser jeg på en bedre prøve neste gang!:)

Back
Topp