spm om setebeltet på multitech

Gammelbruker

Andre møte med forumet
hvordan løsner man de? altså gjør de løsere om mini har mye klær på...
hun på butikken sa at man skulle trykke ned den "knappen" mellom bena (under trekket) og så dra i selene, men de går ikke lenger ut....og jeg tror ikke de er helt ute heller, for mini kommer akkurat inni de. Er det noe jeg må dra i bak setet eller noe?

kunne kanskje vært en ide og se i bruksanvisningen...[8|]

hvis det er samme greia som på vår. må du holde inne den knappen mellom beina(knærne) og dra i begge selene på likt. så når du skal sette ungen i sete, setter du han inn i de løse selene, sette selen sammen og inn i låsen, og så strammer til med den reima som kommer ut fra knappen mellom beina(knærne)

hmm fatta du noe av den?

Under der beltelåsen sitter tror jeg det er en slags knapp du kan trykke inn også må du dra i selene. Mulig de kan være litt harde og løsne.

Husk at det ikke er trygt å ha på for mye klær under selene. De skal ligge så tett inntill kroppen som mulig ellers vil beltet virke som det skal.

Har lagt ut ett informasjonsklipp her:
http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2009/02/pakledning-i-barnesete-om-vinteren.html

ORIGINAL: Murmeldyr88

hadde ikke spurt her om det sto der vettu[:-]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hvis det er samme greia som på vår. må du holde inne den knappen mellom beina(knærne) og dra i begge selene på likt. så når du skal sette ungen i sete, setter du han inn i de løse selene, sette selen sammen og inn i låsen, og så strammer til med den reima som kommer ut fra knappen mellom beina(knærne)

hmm fatta du noe av den?

ok, da får jeg prøve å dra i begge selene samtidig.
takk takk for svar[:)]

og dra i selen, ikke den beskyttelsesgreiea øverst på selen [;)]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Gammelbruker

ORIGINAL: Murmeldyr88

hadde ikke spurt her om det sto der vettu[:-]

Vi har det setet og det står i bruksanvisningen..

saken er at jeg gjør som det står i bruksanvisningen (var det jeg prøvde å forklare i HI), men det funker ikke...

Back
Topp