spm om prisa?

nemi.marselia

Forumet er livet
æ har jo bynt å sy masse nu å har fått endek fårespørsla om¨å ta inn bestillinger
dette vurdere æ men vil øve litt meire først

ka sku en ta?
før:
stellevesker (m machende stelleunderlag å bleiepose)
Vognposer (høst/vinter) ala voksi  (dissa e ganske dyre å sy)
vognposer (vår/sommer) ala snøggel

dette e d som vil være aktuelt i starten
senere muligens boots å luer.

kæm e flenk t å sette pris på sånt? æ har en tendens t å underprise mæsjøl før e redd før å ta før masse. men vil ikkje ta før masse før d heller

først vil jeg si at du er kjempe flink. og at du fortjener mye for å legge så mye tid og krefter inn i det du lager, men jeg vet ikke om jeg hadde betalt så mye ekstra for en "hjemmelaga" stelleveske. så hva med å ta noe ala det butikker tar? 500-600 kr? aner egentlig ikke, har aldri kjøpt ei stelleveske. hehe.

det andre er jeg usikker på.

ORIGINAL: EmmaT

først vil jeg si at du er kjempe flink. og at du fortjener mye for å legge så mye tid og krefter inn i det du lager, men jeg vet ikke om jeg hadde betalt så mye ekstra for en "hjemmelaga" stelleveske. så hva med å ta noe ala det butikker tar? 500-600 kr? aner egentlig ikke, har aldri kjøpt ei stelleveske. hehe.

det andre er jeg usikker på.

takk før svar

Har ikke plana å ha stive prisa
å derfør ville æ liksom høre litt om ka folk ville betale så kunne æ se ut fra d[;)]

For det første må du jo ta sånn at det ikke går i minus, altså at prisen dekker utgiftene dine. Så kan du jo legge til en prosentdel oppå det igjen. Og du kan sjekke litt rundt, og forhøre deg om hva andre tar. Noen eksakt pris er litt vanskelig å bare komme med fra det blå.

har du noen bilder av sånn vår sommer poser???

ORIGINAL: lenaoganders

har du noen bilder av sånn vår sommer poser???

nei desverre ikkje ennu
ska legge ut i neste uke etter alt styre m sykehus å bilsalg

Back
Topp