Da jeg var gravid for snart 5 år siden merket jeg ikke no til dette. Så jeg vet egentlig ikke hva og hvordan dette kjennes ut. Har lest litt om det nå, og det står så mye forskjellig fra tidspunkt man kan kjenne det første gang. Er vanlig å få kynnere i starten av en sv.skap, andre steder står det at man ikke kjenner no før i uke 20-30. Har også lest om noen som hadde det i uke 9...
Så det jeg lurer på er, hva var det som skjedde meg i går kveld?
Satt i sofaen helt rolig og plutselig ble magen kjempe hard. Og det var noen minutter med kjempe sterke tak i magen, kjente litt på siden og midt i magen. Det var fryktelig vondt. Minnet meg litt om rier... Da det endelig gikk over ble magen vanlig igjen. Har jeg hatt kynnere? Ble litt engstelig et lite øyeblikk..
Så det jeg lurer på er, hva var det som skjedde meg i går kveld?
Satt i sofaen helt rolig og plutselig ble magen kjempe hard. Og det var noen minutter med kjempe sterke tak i magen, kjente litt på siden og midt i magen. Det var fryktelig vondt. Minnet meg litt om rier... Da det endelig gikk over ble magen vanlig igjen. Har jeg hatt kynnere? Ble litt engstelig et lite øyeblikk..