a.m.sinmamma
Elsker forumet
Hva skjer med hu dama til han politimannen??
Dere som har sett fremover,kan ikke dere skrive med hvit skrift da!?!?!!?[:)]
Dere som har sett fremover,kan ikke dere skrive med hvit skrift da!?!?!!?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Ja hva skjer med hun?
Og et tilleggspm. Hva er det Jack har gjort,sånn at Sam ikke stoler på han?
Var det at han ble kysset av Martha?
ORIGINAL: 160306
Hun Sam heter jo egentlig "katie" tror jeg d va! hun har jo vært på rømmen lenge pga eksen og faren te rory e etter de. og nå dukket det en venn av x'en hennes opp og sa det at nå var shane lei av å vente..
Grunnen til at hun ikke stolte på han var bare pga at han kom for sent til det løpet som rory hadde i en episode i forrige uke, for hun er skikkelig redd for at jack skal såre både henne og rory, så hun reagerte veldig sterkt på det i og med at jack hadde lovet at han skulle komme!
Hun Sam heter jo egentlig "katie" tror jeg d va! hun har jo vært på rømmen lenge pga eksen og faren te rory e etter de. og nå dukket det en venn av x'en hennes opp og sa det at nå var shane lei av å vente..
Grunnen til at hun ikke stolte på han var bare pga at han kom for sent til det løpet som rory hadde i en episode i forrige uke, for hun er skikkelig redd for at jack skal såre både henne og rory, så hun reagerte veldig sterkt på det i og med at jack hadde lovet at han skulle komme!
oki,takk for svar.
man går noen ganger glipp av viktige detaljer når man går glipp av en episode eller to...
ORIGINAL: hildemor_84
oki,takk for svar.
man går noen ganger glipp av viktige detaljer når man går glipp av en episode eller to...
vet hvordan det er.. er nødt til å se det!![8D]
Kylie heter hun[:)] enig! må se det,men for meg går det på helt feil tidspunkt[&:]
ORIGINAL: *MoloOgMini*
ORIGINAL: hopsideisi
jeg ser dagens episode fra australia jeg...men vet ikke hvor mye du vil vite..
Jeg vil gjerne vite alt..hehe[:D] pm?
ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*
hvit skrift noen?