JaGodt å høreDet var til gyn? Er du blitt henvist til dia sykepleier også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaGodt å høreDet var til gyn? Er du blitt henvist til dia sykepleier også?
Da er det godt mulig at det er jeg som har sendt ut timebrevet til dia sykepleier uten at jeg visste det var du. Er som oftest jeg som sender ut de timeneJaneste uke til dia sykepleier , og uken etter det er det gyn
så rask og tett oppfølging ! Glad du hadde rett å legen feil
Ble både oppringt og tilsendt brevDa er det godt mulig at det er jeg som har sendt ut timebrevet til dia sykepleier uten at jeg visste det var du. Er som oftest jeg som sender ut de timeneEller så ble du kanskje oppringt av sykepleieren siden det var så kort varsel?
Endokrinologisk poliklinikk inneholder endokrinologer (leger), dia sykepleiere, ernæringsfysiolog og fotterapeutBle både oppringt og tilsendt brevmen duuu? Endokrinologisk poliklinikk og dia sykepleie er det det samme ?? Fikk melding nå om jeg måtte huske timen... men aldri fått noe brev eller hørt om endokrinologi før
![]()
Flott, tusen takkEndokrinologisk poliklinikk inneholder endokrinologer (leger), dia sykepleiere, ernæringsfysiolog og fotterapeutDu bare melder deg i den store fellesluka som ligger i 1.etg på nordsiden
![]()
Du frk.ekspert..Endokrinologisk poliklinikk inneholder endokrinologer (leger), dia sykepleiere, ernæringsfysiolog og fotterapeutDu bare melder deg i den store fellesluka som ligger i 1.etg på nordsiden
![]()
Svarer selv om ikke det var meg du spurteDu frk.ekspert..vet du hva jeg kan gjør for å få ned blodsukkeret? Kjenner det er ekstremt høyt nå, men apperatet vil ikke funke.. så får ikke målt..
Da burde jeg hatt null i blodsukker idagSvarer selv om ikke det var meg du spurteGå deg en tur, det hjelper på å få ned blodsukkeret
![]()
Du frk.ekspert..vet du hva jeg kan gjør for å få ned blodsukkeret? Kjenner det er ekstremt høyt nå, men apperatet vil ikke funke.. så får ikke målt..
Det synker ved forbrenning så gåtur er en god idé om du er i form til det. Valnøtter eller proteinrik mat (ikke karbohydrater!) kan også hjelpe på. Men har du fått apparatet til å funke nå? Hvis ikke må du komme innom poliklinikken å få det fikset. Husk også at du må ta kontakt der om du får flere (er vel 3 vi pleier å si) målinger over 8![]()