Spm om clearblue og hvor langt på vei

camoiji

Forelsket i forumet
Hei! Jeg fikk 3+ på indikatoren, og hvis jeg regner ut ifra siste mens så er jeg 4+0 på vei.. Kan dette stemme eller er det en sjans for at forrige mens ikke var mens, og at jeg er lengere på vei enn hva jeg tror?

Hei! Jeg fikk 3+ på indikatoren, og hvis jeg regner ut ifra siste mens så er jeg 4+0 på vei.. Kan dette stemme eller er det en sjans for at forrige mens ikke var mens, og at jeg er lengere på vei enn hva jeg tror?
Vil tro du er lengre på vei :-) 4+0 vel rundt ikm, så skal ikke være mulig å få 3+ så tidlig :happy:

Ikke nødvendigvis at du er lengre på vei selv om Clearblue sier 3+. Det kan bare være at kroppen din produserer mye hcg nå, noe som er bra. Var det ordentlig mens du hadde sist, eller kan det ha vært festeblødning?

Det er helt mulig, men da er du en av de som produserer mye og tidlig hcg! Eller så kan du være lenger på vei. Umulig å si utifra kun g-test.

Når var siste mens? Var sist mens som en vanlig mens for deg, eller var den annerledes? Har du tempet? Har du hatt tegn på eggløsning (tester)? Hvor lang syklus pleier du å ha?

Det er helt mulig, men da er du en av de som produserer mye og tidlig hcg! Eller så kan du være lenger på vei. Umulig å si utifra kun g-test.

Når var siste mens? Var sist mens som en vanlig mens for deg, eller var den annerledes? Har du tempet? Har du hatt tegn på eggløsning (tester)? Hvor lang syklus pleier du å ha?

Siste mens startet mandag 15.juni. Jeg tok digitaltesten mandag 13.juli, 4 uker senere. Har verken tempet eller fulgt med på eggløsningen! Får mens på samme dag hver tredje uke. Ingenting jeg reagerte på ved forrige mensperiode altså. Blødde smått i 3-4 dager som jeg alltid gjør

Takk for alle svar og tips dere gidder å dele❤️

Siste mens startet mandag 15.juni. Jeg tok digitaltesten mandag 13.juli, 4 uker senere. Har verken tempet eller fulgt med på eggløsningen! Får mens på samme dag hver tredje uke. Ingenting jeg reagerte på ved forrige mensperiode altså. Blødde smått i 3-4 dager som jeg alltid gjør

Takk for alle svar og tips dere gidder å dele❤️

Virker som du er 4 uker på vei da altså :) men, bare UL kan vise det! Uansett godt tegn med så fin test! Gratulerer så mye, og lykke til!

Måtte bare sjekke for moro skyld, og ifølge terminkalkulatoren, når jeg legger inn siste mens 15.juni, og sykluslengde på 21 dager står det at svangerskapslengden er 5+6? Kanskje du er lenger på vei enn 4 uker? :)

Back
Topp