Spm om bekkenløsning/vondt i ryggen

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Hei! Jeg har ikke vært så aktiv her inne pga jeg er i veldig dårlig form for tiden, og alt er et ork:/ Men håper noen kan svare meg likevel:)

Jeg har begynt å få veldig vondt nede i ryggen, det sitter to knuter der, en på hver side som begynner å bli veldig stramme nå. I tillegg så kjenner jeg innimellom disse velkjente stikkingene i rompa blant annet. Virker som det blir verre når jeg sitter lenge, og dette gjelder ryggen også. 

Sist gikk jeg til fysioterapeut men følte meg på en måte ikke helt "velkommen" der pga jeg hadde ganske svake symptomer, men fikk henvisning for å forebygge forverring så vidt jeg forstod... Jeg fikk i hvert fall aldri noen veldig voldsomme plager, jobba opptil 50% og fikk litt tilrettelegging med at jeg fikk ta meg pauser osv (har en stillesittende jobb).

Kjenner at jeg kvier meg litt for å ta opp plagene med legen denne gangen, får jo sikkert henvisning til fysio igjen, men må nok til hun samme som sist pga hun prioriterer folk med bekkenløsning og har halvannet års ventetid for andre. 

Noen som har erfaring med denne typen plager? Hvordan artet det seg videre, hva kan jeg forvente liksom? Syns jo d har kommet ganske tidlig denne gangen, har hatt litt symptomer i noen uker nå. En annen ting er at jeg akkurat nå ikke ser for meg at jeg kommer til å orke å dra til fysio regelmessig når formen er som den er, så d vil nok uansett drøye litt før jeg evt kommer meg dit, er d veldig dumt??

Takk for alle svar:)
 
Back
Topp