Spm om avføring ;)

mortil3stk

Forelsket i forumet
Hvor ofte har babyen deres avføring ? Siste dagene synes jeg det har vært vel ofte..nesten ved hvert måltid..hugser ikke hvor ofte de to andre hadde det i denne alderen.

Mye oftere enn jeg er vant til fra søstrene. Som oftest er det 6-8 bæsjebleier hver dag, noen med lite i og noen med mye.

I starten slik du beskriver, skifta heeele tida. Men nå når han er litt større 2-3 ganger i døgnet. Mener det er normalt begge deler, varierer mye fra baby til baby :-)

Ofte! Gjerne både fire og fem i løpet av dagen :-P

Veldig uvant, førstemann hadde type en monsterbleie i uka...

**JENTE FØDT 05.07.2013**

I starten slik du beskriver, skifta heeele tida. Men nå når han er litt større 2-3 ganger i døgnet. Mener det er normalt begge deler, varierer mye fra baby til baby :-)
Samme her.
I starten veldig ofte. Nå er det ikke bæsj i hver bleie. Og ofte bare spor etter en fis :P

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Fikk beskjed fra jordmor at så lenge en ammer så er alt normalt ift babyen avføring, om det var 1 gang pr døgn eller 5 (+) ganger :)

Sniker litt...
Min bæsjet til hvert måltid i begynnelsen. Får babyen morsmelk er alt normalt :)

Her og er det ekstremt mye. Så og si ved hvert måltid og av og til mens han sover. Synes det er litt vanskelig for det er ikke alltid vi hører at han promper en gang og det lukter jo ikke noe så føler jeg driver å må sjekke han ''hele'' tiden for å se om det har kommet noe. Han har vel i snitt hatt 5 bæsjebleier i døgnet.

Med prinsessa var det 1 gang i uka så det er LITT uvant... ;)

Samme her.
I starten veldig ofte. Nå er det ikke bæsj i hver bleie. Og ofte bare spor etter en fis :P

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Spor etter fis ja! Hos min gutt også ;-)

Skifter dere bleie før dere gir mat? Eller skifter dere alltid etter måltid?

Termin 7.juli

Back
Topp