spm, nytt Spm i første innlegg

20082013

Betatt av forumet
I dag har jeg veldig svake mens.smerter, kvalm, en liten blødning. mindre enn når jeg har mensen. Kan dette være festeblødning eller har jeg fått mensen tro? ------------------------------- Blør litt mer i dag, men ikke så mye som vanlig mens. Heller ikke så sterke smerter. Er alt håp ute nå siden jeg blør mer? Sikker et dumt Spm, men kan jeg teste mens jeg blør eller må jeg vente til jeg er ferdig?
 
Vanskelig å si, men det var akkurat sånn det var for meg denne gangen jeg ble gravid. Jeg hadde lette menssmerter, følte meg uggen og fikk en liten blødning, som jeg trodde var begynnende mens. Det jeg ikke skjønte var hvorfor den plutselig kom en uke for tidlig. Men det var bare en liten blødning, mindre enn vanlig mens, og så kom det ikke noe mer de neste dagene. Når har du ikm?

Krysser fingrene for at det er en liten spire som har festet seg!
 
Ingen?
 
som over her, tror jeg nok du har en liten festeblødning :)

når har du ikm?
 


Tina pusen skrev:
som over her, tror jeg nok du har en liten festeblødning :)

når har du ikm?



jeg TROR jeg ska ha mensen til helgen. HÅPER at det er festeblødning. Pleier liksom være så mye dårligere, vondere og blø mer når jeg har mensen
 
jag å hadde festeblødning denne gangen,, har vert prøvere i 7 mnd å det har ikke intruffet de andre mnd... så blir nok spennende for deg dette
 
jeg hadde en liten blødning rett etter eggløsning og det må ha vært en festeblødning for når jeg googla så stemte alt ;)
 
Tror ikke det skal være noen feil  å ta en test selv om du har en liten blødning.

Har du et par ligende så skader det jo ikke ;)
 
Back
Topp