Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 14 Sep 2010 #1 Dere som har hatt det.. Dro dere til legen da, eller gikk dere på apoteket å handlet medisin?
S Skattene mine Elsker forumet 14 Sep 2010 #3 Kjøpte canesten salve på apoteket, smørte på og borte var det! [:)]
B Ballong Andre møte med forumet 14 Sep 2010 #5 De har sett med stikkpille og salve også. Det anbefales mot underlivssopp pga at den tar eventuell sopp i skjeden også.
De har sett med stikkpille og salve også. Det anbefales mot underlivssopp pga at den tar eventuell sopp i skjeden også.
K Kiwi78 Elsker forumet 15 Sep 2010 #6 Anbefales at du bruker både pille og krem, hvis ikke risikerer du at det kommer fort tilbake.
Ulvemor_til_snart_2 Elsker forumet 15 Sep 2010 #7 Brukte krem og piller, husker ikke hva de het men det var ikke canesten.
P pandalise Gift med forumet 15 Sep 2010 #8 ORIGINAL: Ballong De har sett med stikkpille og salve også. Det anbefales mot underlivssopp pga at den tar eventuell sopp i skjeden også. SIGN! Bare salve funket ikke hos meg[&o]
ORIGINAL: Ballong De har sett med stikkpille og salve også. Det anbefales mot underlivssopp pga at den tar eventuell sopp i skjeden også. SIGN! Bare salve funket ikke hos meg[&o]
Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 15 Sep 2010 #9 Nå er Canesten innhandlet, starter kuren nå i kveld! [:)] Ja, det er noe dritt! Ante ikke at sopp var sååå ille [:'(][:'(]
Nå er Canesten innhandlet, starter kuren nå i kveld! [:)] Ja, det er noe dritt! Ante ikke at sopp var sååå ille [:'(][:'(]