spm ang tenner..!

maric

Gift med forumet
nå har mini her hatt feber siden igår, å jeg regner med det er på grunn av tenner. men hvor lenge er det normalt att han ikke er i form før tennene bryter frem..? ser ingen tenner enda heller.. :/
liker ikke når gullet mitt er syk..

mini hadde feber forrige uke og det varte 1døgn og nå er det tenner på gang[:)]
Har skiftet en del ekstra bleier også.
Ta en tlf til helsesøster og spør[:)]

Hvis det er tenner på gang så er de nok rett rundt svingen[:)]

Her også har snuppa hatt feber sånn til og fra siden mandag. Jeg også tenkte det var tenner på gang, men for sikkerhetsskyld så dro vi til legen. Det endte med at hun fikk pencillin. Så gla jeg tok den turen til legen. Jeg håpet liksom på at det var noen tenner på gang jeg da.

Jeg sjekker hver dag om jeg kjenner noen tannebisser:) Håper de kommer snart for de er så søte med de små riskorna i munnen[:D

god bedring ihvertfall:)

ORIGINAL: Wembi

Hvis det er tenner på gang så er de nok rett rundt svingen[:)]

Her også har snuppa hatt feber sånn til og fra siden mandag. Jeg også tenkte det var tenner på gang, men for sikkerhetsskyld så dro vi til legen. Det endte med at hun fikk pencillin. Så gla jeg tok den turen til legen. Jeg håpet liksom på at det var noen tenner på gang jeg da.

Jeg sjekker hver dag om jeg kjenner noen tannebisser:) Håper de kommer snart for de er så søte med de små riskorna i munnen[:D

god bedring ihvertfall:)

ja hvis han har feber i natt og i mårra også så ringer jg også legen..! men håper det er over nå og att han (og vi) får en god natt[:)] håper det er tenner jeg også, han kommer til å bli så søøøøøøt

Back
Topp