Spm ang sv.skaps kvalme

x1xPastella

Forumet er livet
Dere som er kvalme... Hvordan er kvalmen???

Jeg har vært kvalm i 5 dager nå å de 2 første dagene var det på mårran, men de siste 3 dagene har det vært på natta...

Kvalmen er veldig bølgende... Og plutselig bobler den skikkelig opp å jeg må bare løpe på do!!! I natt kom middag og kveldsmat hand i hand... mmmm (sorry detaljene)

Det er ikke sånn som normal oppkast hvor det kommer en masse vann i munnen og blir varm i hele kroppen først...

Kan jeg begynne å tro på at dette faktisk er en spire i magen?

Jeg er på dag 22, men hadde nok el for 11 dager siden for jeg hadde masse slim... Har vært prøver i snart 3 år...

Brystene er så ømme at sambo ikke kan ta på de en gang, og stårlen fra dusjen er VOND på brystvortene...

Har utflod ja, men det er helt normalt for meg, pleier å ha en del utflod...

Takk for svar...

Det høres da jammen ut som du er gravid! Den kvalmen du beskriver, er sånn jeg har. Kommer og går, og når det kommer så kommer det fort! Har kasta opp mange plasser jeg gjerne skulle unngått jeg.. Og både natt og dag.. Håper virkelig du er gravid Pastella!

Takk for svar begge to!!!

Jeg trur egentli ingen ting. i og med at jeg har vært prøver så lenge så tør jeg ikke tro eller håpe for mye...

Men jeg kan jo sende brev til julenissen, for jeg vil ha termin mellom 22-26 des.... kanskje han gir meg et barn i julegave

Jeg spiser generelt veldig lite sukker jeg (er tannpleier) Og så har jeg gått over til speltbrød!!!! Så det er lite hvetemel her i huset å...

Håper virkelig den sitter ja,, her er det hormonproblemer da, så jeg går på piller annahver mnd for å få i gang el...

jeg var ikke kvalm men hadde sinnsykt ømme bryster fra dagen etter EL å sterke mensmerter...

håper virkelig det har klaffet for deg pastella[:D][:D]

jeg tok test i går som var negativ... Men jeg er bare på dag 22 enda

Dette høres spennende ut, Patella[:)] Ååå som jeg håper at spien sitter til deg - det håper jeg så inderlig!![:)][:)] Du har nok testa altfor tidlig[;)] Klem

jeg ble ikke kvalm og uggen før i uke 7/8.. og da var det mest når jeg  var sliten...
Kjente da at det ikke var vanlig spy- kvalme som man har, men på en annen måte liksom..
Dette hjalp vel egentlig ikke så mye, men jeg vil veldig gjerne si at jeg håper virkelig at den spira har satt seg hos deg!!!
Masse lykke til!!Gleder meg til positiv oppdatering [:D]

Er nok litt tidlig å teste enda ja.
Jeg holdt også på i over 3 år før jeg ble gravid. Jeg var ikke kvalm så tidlig i svangerskapet, men hadde veldig ømme bryster. Kvalmen kom litt senere og har ikke helt sluppet taket enda.
Håper virkelig du har fått det til. Lykke til.

Kjære Pastellasnuppa!
Jeg har ikke vært kvalm ett sekund så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.. Jeg ville bare si at jeg håper så inderlig at det har klaffa for dere- det har vært din tur lenge nå!!

La det være en spire som gjør deg kvalm!!!

Stor lykkeønskningsklem fra Lisa [:)]

Kvalmen er jo veldig individuell den også... Men min kvalme kommer i bølger, sånn som du beskriver din! Den kommer når som helst på døgnet, og det pleier å hjelpe hvis jeg spiser litt. Jeg kaster ikke opp, men brekker meg hvis jeg kjenner røykelukt! Fysj[:'(]

Hei Pastella!!

Så spennende dette hørtes ut![;)]
Har ikke vært noe kvalm jeg da, men puppene mine har til tider heller ikke tålt dusjstrålen.. [;)]

Håper virkelig det blir en julebaby på deg Pastella. Nå syntes jeg virkelig det er din tur!!

Lykke til! Klem fra meg![:)]

heisan,akkurat sånn hadde jeg det før jeg fikk positiv test,begynte faktisk å få brekninger allerede 3 dager etter el.....og kvalmen sitter i ennå[:@]
Kastet opp mange ganger for dagen,men har lettet litt på seg nå..håper jeg blir ferdig med spyinga snart ja.....men hva gjør man ikke for en bebis i magen..[:D]

Krysser fingrene for deg og håper det er en spire til deg også[:)]

Back
Topp