Nå er det ikke enerett på navn, men skjønner jo det litt likevell.
Meeen jeg kaller ungen min hva jeg vil, driter i om naboen heter det samme eller bikkja.Jeg velger navn med hjertet og hva jeg selv liker.
Maja er et flott navn som jeg selv hadde på min lange jentenavn liste.
Og Maja har også stått på min hundeliste, et navn som er lett og bruke på dyr.
Jeg er i allefall ikke av dem som blir sur om noen stjeler MINE navn.
Kan jo hende hun ville ha Maja på hunden eller ikke tenkte noe over at det var det du ville ha.
Lolodi: jeg ser at dere ville ha sandra og de ville ha sander, navnene er jo veldig like, men de er jo også ganske så forskjellig med tanke på at det er på to forskjellig kjønn. Jeg hadde blitt lei meg om du feks. ble forbanna om jeg ville kalle gutten min Sander fordi du vil ha Sandra på jenta di. Men nå er jeg kanksje litt rar da for jeg har så mange rundt meg som har 20 navn på jente lista si og den får liksom ingen andre lov å velge av. Så da må man ringe alle venna sine og spørre om det er ok om jeg kaller gutten min ditt og datt. Nei, da velger jeg det jeg vil og holder kjeft :P
Håper dere finner et navn alle blir fornøyd med Lolodi, dere har uansett en spennende tid i møte og kanskje navnet ikke passer før dere har sett babyn:)
Navn er ikke bare bare uansett.
Jeg har et guttnavn på lista mi som veldig mange gutter har og det har også dama til brodern på sin liste. Tror ikke hun likte det, men hallo...