Spm ang raping

*ønskebaby*

Elsker forumet
Han har begynt å grine hver gang vi tar han opp for og rape...
Noen som har en ide hvorfor?

Frøkna her skriker og er skikkelig sinna når jeg tar vekk flaska halvveis i måltidet for å rape, men det er antageligvis fordi hun vil ha flaska si[8D] 

Men får han rapa ordentlig? det kan være veldig vondt når lufta setter seg fast.

Hmm.. Det gjør Sander også! Men jeg tar pause midt i maten for at han skal prøve å rape, men da hylgriner han. men det er fordi han er mere sulten og vil ha mat. han stopper med engang jeg gir han resten. men han gjør også det samme når jeg skal prøve å få han til å rape etter maten, men jeg bare lar han grine litt til rapen kommer. så gir jeg han sutten. og da er alt greit igjen.

Men aner ikke hva som er i ditt tilfelle og hvorfor. men dytter litt [:D]

ORIGINAL: Ijea

Hmm.. Det gjør Sander også! Men jeg tar pause midt i maten for at han skal prøve å rape, men da hylgriner han. men det er fordi han er mere sulten og vil ha mat. han stopper med engang jeg gir han resten. men han gjør også det samme når jeg skal prøve å få han til å rape etter maten, men jeg bare lar han grine litt til rapen kommer. så gir jeg han sutten. og da er alt greit igjen.

Men aner ikke hva som er i ditt tilfelle og hvorfor. men dytter litt [:D]

Det høres akkurat ut som min... Bare min slutter når han har fått rapt...
Tenkte om han hadde vondt eller noe..
men da er det antaglivis for han er mer sulten [8D]

ORIGINAL: Kleiven

Frøkna her skriker og er skikkelig sinna når jeg tar vekk flaska halvveis i måltidet for å rape, men det er antageligvis fordi hun vil ha flaska si[8D] 

Men får han rapa ordentlig? det kan være veldig vondt når lufta setter seg fast.

Vi gir han minifom, så når han raper er det nesten som jeg tror det er pappaen som raper [8D].. Han raper jo som en mann

Back
Topp