spm ang ps3

twinmother

Glad i forumet
hei jeg lurte på om det var noen av dere som har det , tenkte og kjøpe det til mannen til jul og da lurte jeg på ?

er det noe tilbehør man trenger og kjøpe vedsiden av ?
og noen som har noen spill og anbefale ?( mannen er 30 år , tror han liker bil spill , men har ikke peil på hva som er bra )

takk for svar :-)

Kjøpte det til sambo til jul i fjor.. [:)]
Er kanskje greit å kjøpe en ekstra kontroller om man tar seg råd til det..

Sambo spiller vel egentlig alt da.. Fifa og Grand Theft Auto, Need for Speed.. Om du er usikker, så kan han jo sikkert bytte det om han ikke liker akkurat det spillet.. [:)]

takk for svar , sant det at han kan jo bare bytte det men need fore speed tror  jeg han hadde te ps2 så kansje kjøpe dt da for den er ødelagt
men ekstra kontroll er det slike vanlige kontroller som var på ps2 som man trenger da eller er det en anne type , helt grønn på detta [:@]

Det er andre kontroller til ps2 og Ps3.
Og det er andre spill..

kansje ny baby : formulerte meg kansje litt feil , men mente om det var samme type kontroll alså den gode gamle spille kontroll typen som fulgte med eller om det er en anne type sånn som på wii min har jeg vanlig spille kontroll men disse måtte jeg kjøpe utenom men fulgte med en helt annen type [:)] skjønne jo at det er egene for ps3 spill da [:)]men need fore speed får man både til 1,2 og 3 så jeg etter litt surfing [:)]

krristy the nissemor : tusen takk for tips om spill [:)]

Jeg har kjøpt call of duty til mannen til jul. Ett av fire som han ønsket seg.

Vi har en vanlig kontroll til ps3 (alà TV kontroll) Er lettere når vi skal spille av blue ray innbilder jeg meg + innstillinger.

Du kan jo også kjøpe noen blue ray filmer. De er ikke så veldig dyre nå lenger[:D]

ok takk for tips jenter [:)] men den kontrollen som følger med er vanlig spille kontroll el ?

ORIGINAL: twinmother

ok takk for tips jenter [:)] men den kontrollen som følger med er vanlig spille kontroll el ?

Ja.

Veldig greit å kjøpe trådløsekontrollet da,men tror de koster 600 pr stk eller noe sånt.

ok tusen takk for all hjelp damer [:)] da blir det ps3 250 gb fra komplett til 2995 og en ekstra trådløs kontroll , bluray kontroll og gta spill og tekken 6 som jeg skal handle til uka [:)], får håpe gubben blir fornøyd [:)]

Need for speed shift er nok et bra spill for han[;)]

Back
Topp