Spm ang kynnere

~Blikk~

Elsker forumet
Hvordan kan det ha seg at noen kjenner kynnene veldig mens andre ikke kjenner de? Går det på smerteterskel eller er det noe annet?
Husker fra sist at når de målte etter rier på sykehuset (ved kontroller ol) hadde jeg ganske høyt utslag på kynnere, men jeg kjente aldri noe til de... Noen som vet hva som påvirker dette?

Jeg har fått kynnere i uke 14 begge gangene. Jeg kjenner og ser kynnerene mine ganske godt. (spesielt når magen ikke et så stor) Ser hele magen trekker seg sammen i en skjev "klump". Kynnerene mine gjør ikke vondt. Det føles nesten som om alle musklene i magen trekker seg sammen. Ikke behagelig, men som sagt ikke vondt. Men alt er vel forskjellig ;p

Nei si det ;/
Jeg hadde vonde kynnere og fikk ikke/klarte ikke gjøre noe som helst store deler av svangerskapet og ble beordret til sengs av lege... De var like vonde som maserier så da de gikk over til maserier/rier 11 dager fødsel kjente jeg ikke forskjell.
Jeg bar mange kilo på magen og da magen gikk i spenn og reiste seg flere cm var det VONDT!!Jeg hadde kynnere 30-60 ganger per dag,hele døgnet så det var slitsomt.
Jeg har hva jeg selv mener høy smerteterskel så rier og fødsel var ingen prob! ;)
Da jeg lette etter info på nett om kynnere i første svangerskap stod det ingen verdens ting og vonde kynnere. 
Så svaret er vel at de fleste kjenner ikke kynnere i det heletatt,men andre er plaget med vonde kynnere :)

Back
Topp