Spm ang kjemisk graviditet

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Kan ikke helt forstå enda at jeg er gravid, og har selvfølgelig glemt billigtestene hjemme da jeg reiste på ferie[8D]

Lurer egentlig bare på om en kjemisk graviditet vil slå ut på CB digital (med ukeindikator)? Og kommer TR til forventet tid om det er kjemisk? 

[8|][8|]

aner ikke hva en kjemisk graviditet er..

Vet ikke hva kjemisk graviditet er jeg![8D] I mitt vokabulær er det forløpig bare gravid eller ikke[;)]

ORIGINAL: Delia

Vet ikke hva kjemisk graviditet er jeg![8D] I mitt vokabulær er det forløpig bare gravid eller ikke[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

aner ikke hva en kjemisk graviditet er..

Kjemisk graviditet er når egget blir befruktet, men bare streifer livmoren og ikke fester seg, sånn at kroppen begynner å produsere hcg for en liten stund. Kan gi utslag på gtester om man tester tidlig, men tror jo egentlig ikke det gjelder meg[8D]

ORIGINAL: Bymusa

TR kommer vel samme dagen som vanlig, eller bittelitt forsinket. Skal vel ikke være så mye forsinket. Men mensen kan jo være forsinket av andre grunner og da.

Oki. Jeg har tatt 4 tester på tre dager som alle viser positivt, så er vel rimelig sikker på at jeg er gravid[8D]

Men det er allslags rare tanker man får[:D]

Jeg satser på å si gratulerer til deg jeg!!![;)][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Jeg satser på å si gratulerer til deg jeg!!![;)][:D][:D]

Tuusen takk

Kjenner igjen den uvirkelighetsfølesen, ventet på mensen i mange dager uansett om testen var aldri så positiv[:D]
Gratulerer så mye med spiren[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Kjenner igjen den uvirkelighetsfølesen, ventet på mensen i mange dager uansett om testen var aldri så positiv[:D]
Gratulerer så mye med spiren[:D]

Ja sant? Er nesten sånn at jeg må kjøpe en test i morgen bare for å "se" det en gang til[8D]

Back
Topp