Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei, jeg tilhører mars 2012. har en datter som har begynt med å få ettårsjeksel... bare lurer på hvor lang tid det har tatt fra dere ser en hvit prikk til tannen er ute. og hvor lenge smerten varer.. håper noen kan svare meg...
Her begynte første jekselen å bryte gjennom for noen uker siden, var da plaget med vondt en stund.. Den har fortsatt ikke kommet helt frem, men er ikke like vondt og plagsomt lengre virker det som...
Var vel ikke mye til hjelp dette her, da frøkna mi ikke har noen jeksler som har kommet helt ut enda
Takk for svar :) her begynte vel skrikingen for ca 2 uker siden. Oppdaget for ca en uke siden tre hvite prikker langt bak (ikke helt der jeg trodde jeg måtte se etter første tann...). Skrikingen har avtatt litt de siste to nettene, men kan ikke se at tannen har kommet lenger ut. Lurer liksom på om den har en voksepause og om Skrikingen begynner igjen etter noen dager eller uker...