Spm ang blogger.

*LillMi*

Gift med forumet
Altså, jeg trenger å få oppklart en ting... Er det bare min data som ikke trives noe særlig inne på blogg.no bloggene eller er det flere som "laster" bildene seint sånn at det bare er surr å lese blogger derfra?
Blir helt frustrert og oppgitt hver gang jeg klarer å surre meg inn på en sånn blogg[8D] Lenge leve blogspot![:D] (hverfall med denne data'n)

Har ikke lagt merke til at det er blogg.no, men ja, jeg sliter med bildene noen ganger på enkelte blogger...

Det som irriterer meg mest med blogg.no er at det ikke er sånn "eldre innlegg" så man kan bla og se flere innlegg, men det er sånn arkiv, så man må gå innpå hvert enkelt for å se de.
Hvis noen skjønte den [8D]

ORIGINAL: Tøsa^^

Har ikke lagt merke til at det er blogg.no, men ja, jeg sliter med bildene noen ganger på enkelte blogger...

Det som irriterer meg mest med blogg.no er at det ikke er sånn "eldre innlegg" så man kan bla og se flere innlegg, men det er sånn arkiv, så man må gå innpå hvert enkelt for å se de.

Jaaa!! Det er også en smule irriterende!

Jeg plages med det også + flere ting som irriterer meg med blogg.no. Som f.eks. at man må gå inn på et og et innlegg når man har lest ferdig første siden og vil se eldre innlegg[:'(]

ORIGINAL: Tøsa^^

JA!!! Det irriterer meg helt VILT også!!!! [X(]
Liker blogspot generelt MYE bedre når det kommer til bloggportal! [:)]
Mye lettere å finne frem på, enklere å gjøre "personlig" og ikke at alle bloggene ser like ut! [:-]

Jeg har prøvd begge deler, og blogspot er garantert best synes jeg!

jeg sliter med det samme, spesielt aktive blogger som har mye liggende ute, store bilder og slikt...

Back
Topp