Spm ang Besafe Izi kid x3

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Lurer på noe. Besafe izi kid x3 er opp til 18kg. Mitt barn er 11kg, normal lengde for en toåring. Men skulderstroppene er nå ca5cm ned bak skuldrene.. hodet begynner også å komme over kanten. får hverken nakkestøtten eller festet på selene lengre opp. Men blir ikke det feil??

Hmm, det hørtes rart ut. Vi hadde det setet til de to eldste. De var begge lange for alderen, men det passet fint til de var nesten 4 år. Er du HELT sikker på at dere har stilt inn ryggen på det aller lengste?

Høres ikke bra ut, vet en kollisjon vil det komme et stort trykk på skuldrene dersom stroppene går «over» skuldrene og ikke ovenfra og ned.
Men hør med de som solgte setet kanskje? :)

Hmm, det hørtes rart ut. Vi hadde det setet til de to eldste. De var begge lange for alderen, men det passet fint til de var nesten 4 år. Er du HELT sikker på at dere har stilt inn ryggen på det aller lengste?
Jeg får det i allefall ikke lenger opp :/ det stopper bare.

Høres rart ut ja. Frøkna min er 2,5 nå og har fortsatt god plass i x1. Skulle jo tro de var omtrent like i str? Hun er vel ca 90 cm og 13 kg
Kanskje ta med til en forhandler e.l for å sjekke at det ikke er noe som er galt.

Jeg får det i allefall ikke lenger opp :/ det stopper bare.
Da ville jeg tatt det med tilbake der jeg kjøpte det, og fått de til å se på det. Det høres ikke riktig ut.

Det har ikke så mye å si at selene kommer ut nedenfor skuldrene så lenge hun sitter bakover. I fremovervendt posisjon hadde det ikke vært bra.

Men ja, det er litt rart om det skulle være for lite allerede nå

Back
Topp