Spm ang assistert befruktning

Krølla82

Forumet er livet
Lest litt ang ass befruktning og ser at det står at det kreves en bmi på 30 eller mindre. Er det noen her inne som har bmi på mer enn 30 som har fått hjelp? Er de virkelig så strenge på bmi som det virker eller ser de mer på helsen generellt?

ORIGINAL: Krølla82

Lest litt ang ass befruktning og ser at det står at det kreves en bmi på 30 eller mindre. Er det noen her inne som har bmi på mer enn 30 som har fått hjelp? Er de virkelig så strenge på bmi som det virker eller ser de mer på helsen generellt?

Jeg har bmi på 31 eller 32. Husker ikke helt.. :)  Jeg får hjelp, men dette er privat. Kan ikke si noe om det offentlige.

de forskjellige klinikkene har litt ulik praksis på dette, i tromsø mener jeg grensen er 35.

Vet ikke hva min BMI er. Har aldri sjekket det, men jeg ser jo på meg selv at den er høy. Vekta mi var aldri et spørsmål. Mulig det har endret seg på disse årene.

Jeg sjekket nå, og jeg har BMI på 29.
Det var aldri noe spørsmål om BMI eller vekt i forbindelse med oppstart.

jeg har BMI på 32.4. Jeg går på rikshospitalet i oslo [:D] (hadde bmi på 56 men har fått bort noen kilo, veit ikke om de har tatt hensyn til det, men det tviler jeg på)

Mener de fleste sykehusene har en grense på 35 jeg... 
Også anbefaler de som regel at man slanker seg hvis man er overvektig.
Private hjelper alle, uansett overvekt. (ihverfall hausken)
Men selvsagtr er det lurt å gå litt ned i forknat av forsøk hvis man er veldig overvektig.

Back
Topp