Spm. angående veldig snål syklus i juni/juli...

Lillebompi

Glad i forumet
Lurer på hvilket "fenomen" som hendte meg i juni-syklusen, og håper at noen kanskje vet?

Jeg tok ut p-stav i starten av januar, og begynte prøvingen med en gang. Kom fort i gang med ganske så regelmessige sykluser (25-27 dager). Hadde TR i 3-max 4 dager (som vanlig). Men i juni... Fikk mens mandag 24.juni, blødde frem til tirsdag 2.juli (9 dager!), 1 dag pause, så "fortsatte" mensen fra torsdag 4.juli til tirsdag 9.juli! Altså en periode på 16 dager fra start til slutt. Fikk neste vanlige mens 30.juli, på CD 37! :inpain:

Blødningene var som vanlige mensblødninger vil jeg si, kanskje litt mindre. Ikke noe smerter.

Noen som har peiling...?:shy:
 
Syns å huske at når jeg tok ut p staven for 9 år siden eller noe så hadde jeg ganske mye og lang blødning. Ikke masse blod men litt over lang tid. Hørtes litt ut som litt rols med hormonene. Har du snakket med legen? Evt sjekke jern verdiene?
 
Syns å huske at når jeg tok ut p staven for 9 år siden eller noe så hadde jeg ganske mye og lang blødning. Ikke masse blod men litt over lang tid. Hørtes litt ut som litt rols med hormonene. Har du snakket med legen? Evt sjekke jern verdiene?

Takk for svar :happy: Nei, jeg har ikke vært hos legen. Tenkte i juli at jeg skulle avvente å se an hvordan neste syklus ble, og det virker jo som den kom på rett kjør igjen (med 4 dager blødning, og så EL på cd13). Syns bare det er så rart hvis det plutselig skal ha blitt hormonkrøll i fbm. den ca. ett halvår etter den var ute, i og med at de forgående månedene har vært på stell:) Har lest litt om mens etter manglende eggløsning, og slo meg litt til ro med at det _kunne_ være det. Men spekulerer jo:happy:
 
Back
Topp