spm angående rockering

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
dere som rocker.... hvor effektivt er det? hvor mye skal man bruke den? jeg har aldri klart å rocke, men så trente jeg på innersvingen idag og de hadde sånne store tunge rockeringer og de klarte jeg å bruke... var jo faktisk vondt å bruke de siden de var så tunge, men moro [:D][:D] mene rjeg har hørt at det er veldig bra trening??

Er jo de rockeringene fra innersvingen vi bruker, da. [8D] Ja, det er kjempegod trening. Jeg bare polstret meg i begynnelsen til det ikke gjorde vondt mer. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Er jo de rockeringene fra innersvingen vi bruker, da. [8D] Ja, det er kjempegod trening. Jeg bare polstret meg i begynnelsen til det ikke gjorde vondt mer. [;)]

er det lettere å rocke med de enn vanlige lette som vi hadde da vi var små? for sånne har jeg aldri klart å bruke.... tror jeg skal bruke disse hver gang jeg er å trener, var jo gøy og

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Sicily

[/quote]
er det lettere å rocke med de enn vanlige lette som vi hadde da vi var små
? for sånne har jeg aldri klart å bruke.... tror jeg skal bruke disse hver gang jeg er å trener, var jo gøy og

Det vet du jo svaret på selv. Du prøvde dem jo i dag. [8D]

Back
Topp