*mylittleangel*
Forelsket i forumet
Vesla begynner i barnehage til høsten og har søkt og fått 100% plass. Søkte 100%plass fordi jeg har 6ukers turnus som gjør at jeg jobber veldig forskjellig fra uke til uke, men jobber jo bare 60% så har ikke lyst til å ha henne i barnehagen de dagene jeg ikke jobber. Men hvis vi søkte 60% plass bare så hadde vi vel fått faste dager i uken og det funker ikke med min turnus. Men syns barnehagen det er greit at vi bruker plassen så lite?
Og syns dem det er greit at det blir et par dager i uken hun har fri, men at det ikke er samme dagene hver uke?
Kan jo bli litt uoversiktlig for dem tenker jeg på, men vil jo ikke ha henne fullt i barnehagen når jeg har mulighet til å ha henne hjemme noen dager i uken, men med turnusen min så er det umulig å ha faste dager.....
Og syns dem det er greit at det blir et par dager i uken hun har fri, men at det ikke er samme dagene hver uke?
Kan jo bli litt uoversiktlig for dem tenker jeg på, men vil jo ikke ha henne fullt i barnehagen når jeg har mulighet til å ha henne hjemme noen dager i uken, men med turnusen min så er det umulig å ha faste dager.....