Spm angående angelsound

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg lurer på hvor tidlig dere hørte lyd med angelsounden? Er veldig spent på om jeg må vente 1 mnd eller om det er mulig å høre allerede nå. Har ikke funnet noe lyd foreløbig:(

Fant det første gang 10+3, men er de som har funnet tidligere. Fant så ikke igjen før uke 11, så varierer vel litt så tidlig når man finenr frem tenker jeg:-)

Raskatte skrev:
Fant det første gang 10+3, men er de som har funnet tidligere. Fant så ikke igjen før uke 11, så varierer vel litt så tidlig når man finenr frem tenker jeg:-)

Ok:) Det var jo positivt. Men hvor skal man lete egentlig? Helt nederst i magen eller sånn midt på?

Jeg er i uke 14 og var hos legen i går - han sa at det var slett ikke uvanlig at apparatet ikke klarte å fange opp hjertelyden ennå. Jeg fikk høre hjerteslag i to takter - min egen sakte og tunge puls og mini sin raske og lette puls, litt mer i bakgrunnen. Det var litt fint, for nå ble graviditeten litt mer "ekte"

Du bør leite etter lyden nederst på magen, der babyen ligger.

Jeg har angelsound og har ikke funnet hjertelyden ennå. Du må sjekke helt nede ved skambeinet, for babyen ligger ikke så langt opp ennå

Back
Topp