Splitta

mor.t.to

Betatt av forumet
På en måte sko ej virkelig ønske ungen kom ut no... masse kynnera men e nesten ingen me tak i.. men samtidig vil ej ungen ska vere inne til termin. Mannen e på på Sørlandet og ej bur på nordvest lande.. han kjem heim 17 og termin e 18.. hadde fødselen starta no hadde han ikkje komt sej heim før i morga, og ej måtte født aleine...

Skjønner godt at du er delt! Jeg går og kjenner på at jeg er VELDIG klar for å få svangerskapet overstått, samtidig som jeg tenker at det er mye bedre for lille å ha bursdag i januar, enn midt i jula...ikke helt det samme da, men delt her også...

Skjønner godt at du er delt! Jeg går og kjenner på at jeg er VELDIG klar for å få svangerskapet overstått, samtidig som jeg tenker at det er mye bedre for lille å ha bursdag i januar, enn midt i jula...ikke helt det samme da, men delt her også...
Ser den.. he tenkt på samme sjøl. Men her blir en satt på kur seinest 9 daga etter termin og det blir 29.12. Ha våre utrulig deilig å kunne slappe av å sleppe å tenke over ka tid fødselen passa... når gubben kjem heim kjem ej t å håpe so gale at ungen kjem ut før julafta... vil helst vere heime då

Samme her!

Har gått med samme tankene;) her var jeg heldig mann kom hjem før baby;) lykke til og håper du er like heldig;)

Ser den.. he tenkt på samme sjøl. Men her blir en satt på kur seinest 9 daga etter termin og det blir 29.12. Ha våre utrulig deilig å kunne slappe av å sleppe å tenke over ka tid fødselen passa... når gubben kjem heim kjem ej t å håpe so gale at ungen kjem ut før julafta... vil helst vere heime då
Ja...jeg håååper på fødsel før den 20. Har termin på julaften, så blir satt igang 4. Januar hvis det ikke har skjedd noe før. Men om jeg passerer den 20. syns jeg liksom det er like greit å gå til januar. Om vi bare hadde noe vi skulle ha sagt...:-)

Ja, hadde det ikke vært flott om vi kunne bestemt litt? Men da hadde det vel blitt født få barn etter uke 37...
Og det hadde jo ikke vært helt heldig.. noen barn virker ganske ferdig v 37 uker andre ikke. Vi har en født uke 36 og en 38+4, sistnevnte virker mye mer uferdig enn førstnevnte merkelig nok. Beste er nok å gå til termin/barnet er klart, men hadde helt sikkert vært lettere å "holde ut" om man visste at barnet kom akkurat på den datoen:p Jeg har slitt masse dette svangerskapet og ble satt i gang. Var mye lettere å være positiv etter at jeg fikk en dato, datoen kunne godt vært senere også for min del:) fikk velge en dag mellom 4. og 11., så jeg valgte 11.:)

Og det hadde jo ikke vært helt heldig.. noen barn virker ganske ferdig v 37 uker andre ikke. Vi har en født uke 36 og en 38+4, sistnevnte virker mye mer uferdig enn førstnevnte merkelig nok. Beste er nok å gå til termin/barnet er klart, men hadde helt sikkert vært lettere å "holde ut" om man visste at barnet kom akkurat på den datoen:p Jeg har slitt masse dette svangerskapet og ble satt i gang. Var mye lettere å være positiv etter at jeg fikk en dato, datoen kunne godt vært senere også for min del:) fikk velge en dag mellom 4. og 11., så jeg valgte 11.:)
Ja det tenker jeg også. Det med at barnet er "klart" i uke 37 er vel et generell pekepinn, ikke en regel som passer for alle! Og det er jo også veldig bra for barnet å legge på seg så mye som mulig de siste ukene med tanke på å ha litt å gå på i ammeoppstarten. Går det bra med din siste lille da?

Back
Topp