spjosj - vått i trusa...

Frøbert2016<3

Elsker forumet
i går satt jeg på et møte, og plutselig ble det gjennomvått.. ringte inn til legevakten, og fikk beskjed om at jeg ble skrevet inn med en gang og måtte komme meg dit. de ville sende ambulanse om jeg ikke kom meg dit selv..
Ble livredd.. ble sendt rett til ahus.. og måtte sjekke. Alt tydet på at vannet mitt hadde gått :(

Masse undersøkelser senere, fant de ut at det var trygt ENN SÅ LENGE, med åpen retur. Barnet hadde masse vann rundt seg og de fant ingen spor. Men med tanke på det som hadde skjedd, har jeg åpen retur. Nå må jeg bare sjekke etter feber, magesmerter, vannlekkasje og lignende og komme rett tilbake.. Urk!
Fikk en skikkelig skrekk-opplevelse i går :(

MEN! Jeg fikk se kjønnet til den lille :D Og vi venter en liten LILLEBROR <3 Åhh, jeg ble så glad! Vi har to jenter fra før, jeg har to nieser, alle kusinene mine (som jeg er veldig nære) har to jenter hver, og nå kommer det en liten GUTT <3
 
i går satt jeg på et møte, og plutselig ble det gjennomvått.. ringte inn til legevakten, og fikk beskjed om at jeg ble skrevet inn med en gang og måtte komme meg dit. de ville sende ambulanse om jeg ikke kom meg dit selv..
Ble livredd.. ble sendt rett til ahus.. og måtte sjekke. Alt tydet på at vannet mitt hadde gått :(

Masse undersøkelser senere, fant de ut at det var trygt ENN SÅ LENGE, med åpen retur. Barnet hadde masse vann rundt seg og de fant ingen spor. Men med tanke på det som hadde skjedd, har jeg åpen retur. Nå må jeg bare sjekke etter feber, magesmerter, vannlekkasje og lignende og komme rett tilbake.. Urk!
Fikk en skikkelig skrekk-opplevelse i går :(

MEN! Jeg fikk se kjønnet til den lille :D Og vi venter en liten LILLEBROR <3 Åhh, jeg ble så glad! Vi har to jenter fra før, jeg har to nieser, alle kusinene mine (som jeg er veldig nære) har to jenter hver, og nå kommer det en liten GUTT <3

Gratulerer med gutt og at alt var i orden:)
 
Oi! Håper alt fortsetter som normalt. Bra at de er så flinke og gir grundig oppfølging og tar det så alvorlig. Så gøy med gutt :) Men hva sa du til de i møtet da det skjedde?
 
Så vannet hadde ikke gått? Hva kan all væsken ha vært da? Gratulerer med lillebror :)
 
vannet hadde heldigvis ikke gått, tilsynelatende! Men de fant ikke ut hva vannet var. For tiss kunne det ikek være. Det lukta søtt og ikke amoniakk.. ganske skremmende egentlig.. jeg sa ingenting til de på møtet.. jeg turte ikke.. så satt rolig en time til og bare venta på å få ringe inn.. :s
 
Godt at det ser bra ut, og kjekt å få se hvem som gjemmer seg der inne. Men må ha vært skikkelig skummelt ja. Ikke vent med å ringe de om det skulle skje noe mer iallefall. ( har du lest om hun på mai med vannavgang i uke 21? Minien har det fremdeles trygt og godt i magen og nå er hun vel i uke 28 så er utrolig hva de tåler ).
 
Skummel opplevelse!:S men bra alt ser bra ut og gøy at du fikk se kjønnet:D
 
Huff! Så fælt! Fint at det gikk bra :) Skjønner du ble skremt. Kjenner jeg ble litt stresset nå, for jeg sliter med vannaktig utflod. Noen ganger føler jeg at trusa blir våt, og jeg må skifte. Men man merker kanskje forskjell på om det er utflod eller vannet med tanke på hvordan du forklarer det?
 
Så skummel opplevelse!
Men bra de tok deg inn med en gang og fikk det sjekket! :) Og gratulerer så mye med en liten gutt! :) :D
 
Det som kan ha skjedd er at det ligger en liten veskefylt pose foran fostersekken. Den kan sprekke, og man tror det er tidlig vannavgang. Jeg har opplevd dette to ganger. Det er visstnok sjelden, fikk jeg beskjed om sist. Hvorfor det skjer, lurer jeg på.

Godt at alt var bra med lillebror! Det er jo det viktigste. De vil kanskje følge deg litt ekstra opp fremover?
 
Back
Topp