Spiste en is i stad..

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
..det syntes ikke bitteliten noe om for skal si det ble leven i magehuset. :p
Så da vet vi at h*n kjenner kaldt allerede. :D
Hadde jeg ikke trodd siden livmoren er på høyde med navlen og langt fra magesekken. Men liv ble det :O

Så heldig du er som kjenner lille allerede! :D

Så gøy! Jordmoren jeg var til mente jeg som førstegangsmor mest sannsynlig ikke ville kjenne mye før etter OUL.., lenge til :-o

Herlig :D Merker det jeg også om jeg har drikket eller spist noe søtt.
Oi så stilig da! Hvordan kjentes det ut? :)

Det kan kjennes ut som fiskehaler som slår vilt omkring.. Noen beskriver det som tusenvis av sommerfugler.
På meg er det " fiskehalen " som kjiler meg :P

Så gøy! Jordmoren jeg var til mente jeg som førstegangsmor mest sannsynlig ikke ville kjenne mye før etter OUL.., lenge til :-o

Jeg kjente liv i uke 16-17 hvis jeg ikke husker feil. Før UL hvertfall og jeg hadde morkaken liggende foran.
(men de sparker jo ikke bare i en retning ettersom de snur seg hele tiden, hvertfall fram til uke 27)
Men JM sier gjerne det så folk ikke skal bli redd fordi de ikke kjenner liv og jeg tror mange har kjent liv uten å faktisk vite at det var babyen. :)

Oi så stilig da! Hvordan kjentes det ut? :)

De første tegnene var som om en reke løp rundt der nede. Kjente kiling på 4 "punkter" nær hverandre.
Men jeg kjenner liv stort sett daglig, men så vil jeg atter engang påpeke at jeg er veldig (les oversensitiv) i forhold til magen min fordi jeg har hatt problemer med magen siden jeg var baby og var mye plaget med angst som barn fordi jeg hadde luftsmerter og andre uforklarlige smerter.
Men jeg lærte meg å kjenne forskjellen på luft i magen, luftsmerter og ulike typer sykdom etc.
Så jeg tror det har bidratt til at jeg stopper opp og kjenner etter til nye ting som dukker opp og memorerer de.

Så jeg har kjent liv, med sikkerhet siden 13 mai når jeg var 11+1. Første gangen veldig svakt, men det har blitt sterkere.
Presser jeg litt på magen kjenner jeg bevegelse, og når jeg legger meg om kvelden romsterer det litt. Samme når jeg snur meg fra ene siden til den andre. :)
Det kjennes ut som noe som stryker deg lett over kinnet på en måte og som små bobler som sprekker.

:)

Så herlig:) Da må jeg prøve å spise is i dag å se om jeg også merker;) Med forrige merket jeg v 13 uker, men nå er d min 5. så kanskje jeg er like heldig som du.Har jo kjent noe nå også, men er ikke daglig

sånn var det i mitt forrige også. Is og brus var kilde til mye leven i magehuset! :)

sånn var det i mitt forrige også. Is og brus var kilde til mye leven i magehuset! :)

Men så tidlig? Jeg ble skikkelig sjokket av typen gapende lattermild. Jeg trodde ikke de merket det så tidlig.
Men jeg syntes jo synd på stakkaren og. Det var jo sikkert et sjokk med noe kaldt.

..det syntes ikke bitteliten noe om for skal si det ble leven i magehuset. :p
Så da vet vi at h*n kjenner kaldt allerede. :D
Hadde jeg ikke trodd siden livmoren er på høyde med navlen og langt fra magesekken. Men liv ble det :O
Hn digga det sikkert!! :D frøkna mi tok av hver gang jeg spiste godis når jeg var gravid:D

Back
Topp