Spiste du

Lamaze

Glad i forumet
marsipan mens du ammet? Jeg mener nemlig jeg har hørt at babyen ofte reagerer på mandler så jeg er ikke helt sikker på om jeg tør og prøve.. Men nå har jo julemarsipanen kommet og det er ca det aller aller beste jeg vet!! [8D] Så dersom folk flest har spist det og det har gått bra så må jeg bare prøve [:D]

Har ikke merka noe på det her hvertfall[:)]

troooor jeg spiste d, men plagdes med alt som hadde med amming å gjøre...om d va marsipanen tviler jeg på...

Jeg spiste påske marsipan [:D] gikk helt fint :) snuppa reagerte ikke iallefall [;)]

Dette er individuelt fra unge til unge. Enkelte kan ikke spise løk, mens andre kan bøtte innpå uten at ungen får vondt i magen. Samme gjelder med nøtter, mandler, melk osv...

Så jeg tror nok du bør prøve deg frem hva som går greitt for dere og ikke.

Gjorde jeg sikkert. Fulgte null og nada med de to eldste, hverken i svangerskap eller under amming, men det var jo fordi jeg ikke var nettgravid da, og man ikke fikk all verdens info om ditten og datten som var farlig. Eliminerte heller ting fra kosten etterhvert som jeg merket de reagerte på noe. 

snuppa mi tålte alt utenom reker, så jeg prøvde meg bare fram og fant ut at jeg kunne spise taco, fajitas og alt mulig annet skummelt - og sikkert marsipan også!

Jeg spiste enorme mengder marsipan.[:D][:D] Det du har hørt er sikkert bare en gammel myte. Før trodde de at det kunne forebygge allergi hos barnet hvis mor holdt seg unna mandler og nøtter, men det viste seg å ikke stemme. Spis marsipan med god samvittighet![:D]

Back
Topp