Spiste dårlig kafe mat i går :(

mammamarita

Glad i forumet
I går etter jobb var jeg på en kafe/bakeriutsalg og spiste noe påsmurt. Var med egg, philadelfia og skinke. Brødet virket litt seigt (dvs ikke dagsferskt), men jeg tenkte ikke videre over det før jeg kom hjem og fikk stadig mer vondt i magen. Ingen detaljer nødvendig..
.Er nesten bra i dag.
Tror dere dette kan skade barnet i magen? Er jo garantert bakterier inni bildet, men sannsynligvis ikke listeria eller toxoplasmose...
Blir irritert jeg, av at de tar sjansen på å selge gammel mat :(

 
Tror ikke det er skadelig,da vi alle kan få litt magetrøbbel.

Men FY så dårlig da og selge slik mat.

Jeg hadde tatt meg turen tilbake og fortalt hvor dårlig jeg ble,og sakt at de virkelig må holde styr på hvor gammelt bakeverket er før de selger det.

(og gjerne også sørget for at det var andre kunder som hørte det)
 


rock on skrev:
Tror ikke det er skadelig,da vi alle kan få litt magetrøbbel.

Men FY så dårlig da og selge slik mat.

Jeg hadde tatt meg turen tilbake og fortalt hvor dårlig jeg ble,og sakt at de virkelig må holde styr på hvor gammelt bakeverket er før de selger det.

(og gjerne også sørget for at det var andre kunder som hørte det)


Ja, kan faktisk hende jeg gjør det. Så tydelig at de som lå fremst mot glassdisken så mye finere ut enn den stakkars bakerste jeg fikk...
Man får litt ekstra temperament også når man er gravid, så tror jeg tør å fortelle dem hva jeg mener ;)
 
hehe.

Ja jeg kjenner det også godt at man få mindre lunte når man er gravid.

Freser for en liten bagatell noen ganger.

Men jeg ville helt klart sakt fra hva jeg mente,slik at du kan hindre andre i å bli syke.

Gi beskjed hvordan det gikk da,om du velger og si ifra
 
tror nok det går bra ja, kroppen vår er heldigvis laga sånn at den lille blir skåna for mye! Men det hørtes ikke godt ut, og det er virkelig ikke bra å selge sånn mat!
 
Back
Topp