Spist rakfisk

marty

Andre møte med forumet
Hjelp!! Long story short, jeg har spist rakfisk :arghh: skal jeg kontakte lege og få tatt blodprøve eller noe for å finne ut om jeg har blitt smitta av listeria-bakterien?
Nå er jeg kjempe redd for SA..
Er 8+2 nå.

Last edited:
Det går nok HELT fint.
Slapp av.
Det er liten sannsynlighet for å bli syk, det er bare for å være på den sikre siden at det er best å ikke spise det

Jeg også har spist både spekeskinke og salami, da jeg rett og slett ikke kom på det. Det går i de aller aller fleste tilfellene helt fint. :)

Spiser deg derimot ikke med vilje, og gjør det ikke igjen, bare for å være på den helt sikre siden.

Jeg også har spist både spekeskinke og salami, da jeg rett og slett ikke kom på det. Det går i de aller aller fleste tilfellene helt fint. :)

Spiser deg derimot ikke med vilje, og gjør det ikke igjen, bare for å være på den helt sikre siden.
Tror jeg må ringe legen på mandag bare for å høre om det er noe jeg skal gjøre, har så dårlig samvittighet nå - selv om sjansen for å bli smitta er liten. Den var hvertfall godt innenfor holdbarhetsdato, den var pakka 12/9 og utløpsdato er 12/12.

Back
Topp