Spist noe jeg ikke skulle...

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Spiste lunsj med roastbiff i dag og tenkte overhodet ikke på at dette er nei-mat for gravide... har helt noia jeg nå for om jeg har parasitter i meg jeg ikke burde... :-( Noen flere som har "syndet"....? Føler meg skikkelig fysisk dårlig nå, men er nok bare mentalt... :-(

Kan trøste deg med det her: hvis du ALDRI har blitt dårlig av roastbiff før, hvorfor skulle du bli det nå?:) sjansen er sååå liten for å bli dårlig:) prøv å husk det fra nå av da så slipper du å bekymre deg :)

Oi, jeg har faktisk spist det på jobb iløpet av de siste ukene.. Kom ikke på det jeg heller. Av en eller annen grunn er jeg mer avslappet til det meste nå tredje gangen. Men selvfølgelig holder jeg meg unna typiske ting gravide ikke skal ha, men ikke alltid like lett å komme på det!

Bra dere kommer med beroliggende ord! :-) Skjønner ikke hvorfor jeg er mer stresset over ting denne gangen... :-P Vil tro matsikkerheten er også mye strengere og bedre nå enn for noen tiår siden. Kattedoen tømmer jeg og... blæ.

Bra dere kommer med beroliggende ord! :-) Skjønner ikke hvorfor jeg er mer stresset over ting denne gangen... :-P Vil tro matsikkerheten er også mye strengere og bedre nå enn for noen tiår siden. Kattedoen tømmer jeg og... blæ.
Ville vært mer bekymra for kattedoen enn roastbiffen :p jeg spiser alltid masse roastbiff i jula (det er julepålegg for meg) men enda et svangerskap i jula så blir det ikke roastbiff :( nå begynte jrg nesten å gråte :(

Kjenner til flere tilfeller av at folk er blitt dårligere av at foreldre spiste ting vi idag vet ikke er bra.

Spis hva dere vil! Ingen som tenkte over dette bare for noen tiår siden, og tror ikke noen tok skade av det heller :happy::happy::happy:
Var meningen å sitere denne på posten over

Ville vært mer bekymra for kattedoen enn roastbiffen :p jeg spiser alltid masse roastbiff i jula (det er julepålegg for meg) men enda et svangerskap i jula så blir det ikke roastbiff :( nå begynte jrg nesten å gråte :(

Har på beskyttelse på hendene når jeg tømmer, så føler jeg er forsiktig der (forhåpentligvis) :-) Ble så lei meg når salami var på listen også... :-( Jul uten roastbiff kan bli tøft ja... :-(

ikke akkurat roastbiff, men jeg har en svakhet for redbull å i forrigårs så glemte jeg meg helt å drakk en redbull! er så vanskelig å følge med på alt som er fyfy for det er så mye man skal holde seg unna i dag...

Har på beskyttelse på hendene når jeg tømmer, så føler jeg er forsiktig der (forhåpentligvis) :-) Ble så lei meg når salami var på listen også... :-( Jul uten roastbiff kan bli tøft ja... :-(
Uff ja :(

Spiste salami hele forrige svangerskap... Ups :p Men du trenger mest sannsynlig ikke bekymre deg, sjansen er veldig liten for at det skulle skje noe :)

Eg og. Var på kafe i dag og bestilte favorittbaguetten min med brie på:eek:

Tror det er lurt å følge de rådene som er gitt, men samtidig ikke få helt panikk om man glemmer seg! Det kan skje :)

Tror det er lurt å følge de rådene som er gitt, men samtidig ikke få helt panikk om man glemmer seg! Det kan skje :)

Ja er enig med deg :-)

Jeg glemte meg og spiste en liten bit blåmuggost på 12 DPO etter å ha testet positivt. Håper og tror det ikke gjorde noe skade, skal selvfølgelig ikke spise det mer, men det i seg selv er en liten sorg - eeeelsker blåmuggost!

Jeg glemte meg og spiste en liten bit blåmuggost på 12 DPO etter å ha testet positivt. Håper og tror det ikke gjorde noe skade, skal selvfølgelig ikke spise det mer, men det i seg selv er en liten sorg - eeeelsker blåmuggost!
Så tidlig så er ikke fosteret "kobla på" oss enda så det er ikke farlig:) er plommesekken som gjør jobben for næring foreløbig:)

Back
Topp