Spising

Mrs White

Forelsket i forumet
Er det flere her som merker at de spiser mer og er oftere sultne nå?

Jeg har frem til for en uke siden spist ganske små porsjoner, men nå er jeg sulten hele tiden og er tilbake til å spise minst like mye, om ikke mer, som jeg gjorde før jeg ble gravid :-)

JA! Sulten hele tida :)

Yes indeed!! har vært sånn de to siste ukene eller noe nå.. Nå har jeg kjøpt inn masse grønnsaker å frukt som ligger hjemme, så prøver å ikke spise for mye dritt

Jepp! 
Går konstant rundt sulten!
Er digg å spise frukt og yoghurt emoticon
Og så er jeg så glad å bake...så er ikke så rart jeg legger på meg som en gal!! 

*sladrer med moto2*

Gutt 2006
Jente 2010
- Venter Gutt 2012

Spiser ofte alltid jeg:P Flere små måltid. Men spiser nok litt mer noen dager og så mindre noen andre. Er ganske lei av mat så kommer an på hva jeg har tilgjengelig. Og så orker jeg som regel ikke å olle så mye når jeg er sulten, så blir mye lettvindt.

Det er skummelt å tenke på hvor mange brødskiver jeg spiser om dagen.. Jeg blir så fort sulten, jeg blir også kvalm så jeg må jo spise - men er jeg kvalm når jeg er sulten, så er det ikke mye jeg tør å spise - så det bilr brødskiver. Innen middagstid så har jeg sikkert spist _minst_ 10 brødskiver med leverpostei.

Jeg har ikke blitt mer sulten nå i det siste. Jeg spiser mye mer enn før jeg ble gravid, men det har jeg gjort siden dag én. Forferdelig, jeg mister all energi hvis ikke jeg spiser, så har det kanskje bare gått et par timer siden sist.

Jeg er ikke sulten hele tiden, men for sirka 2 uker siden, så fikk jeg plutselig lyst på noe hele tiden..

Oh yes! Er konstant sulten nesten, på både mat og godt. :-/

...og om du synes du er sulten nå så har du noe å vente når du ammer - da vil du kjenne hva virkelig sulten er

jeg er ikke sulten i det hele tatt.. synes mat er ekkelt de siste 4 ukene:(
spiser ei brødskive til frokost og det er det..
nå spiser jeg da typen sier jeg må og fordi jeg tenker på  den i magen, spiser bitte litt og er kjempe mett resten av dagen..
noen andre som er slik?? jeg lurer på hvorfor jeg er blitt sånn..

Er ikke så mye mer sulten enn vanlig, annet enn på morran. Klarte ikke spise frokost tidligere, men nå har jeg begynnt med det, MEN jeg er konstant fysen på et eller annet....

jeg er sulten hele tia men klarer ikke å spise noe mye av gangen. så spiser mindre mengder og oftere. sånn har det vært de 3 andre gangene å. men så fort jeg har født å begynner og amme så vet jeg av erfaring at jeg spiser som en hest.

Nei sånn har ikke jeg det. Spiser 3-4 potioner mat om dagen. SÅnn som jeg alltid har gjort. men da jeg gikk kvalm altså da jeg var 2 mnd spiste jeg oftere

Back
Topp