Spising...

Suverina

Gift med forumet
Aleksander har nå begynt med noe rart... [8|]
Han spiser seg god å mett, spiser mye og lenge.. Så når han trekker seg unna puppen for han er mett, gulper han i masse vis..
Er ikke det da at han spiser for mye? Eller er dette normalt.?
Han begynte med det i går. Så slitsomt at han spiser og gulper opp så mye, blir jo bare søl... [&:]
Mamma blir bekymret for lille gutten sin...

Det er nok ikke så unormalt. Har det sånn her også. Men her er det flaske og da er det litt enklere å se hvor mye hun spiser. Men jeg er sikker på at hun hadde spist det hun hadde fått, nesten uanset...... så jeg stopper selv om hun suger jeg.... så får jeg heller øke litt etterhvert. Men vanskelig da siden hun sutter og sutter. Men det viser seg gang på gang at hun gulper det opp igjen når det blir for mye..... [:-][:-][:-]

Nr 1 gulpet mye hele tiden, og spiste desto mer nettopp fordi det var så mye som kom opp.
Denne gang har jeg ei tulle som passer vekten sin..hun har tydeligvis lært at skal man holde vekten sin så skal man spise mange og små måltider, så her må jeg frem med melkeriet iallefall en gang i timen. Litt slitsomt, skulle ønske hun kunne være litt mer storspist!

Melinda holdt på sånn i 2-3 dager. Nå går det ganske bre

Back
Topp