Spisevegring

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Elvira har jeg alltid slitet mye med å gi mat. Aner ikke hvorfor!!! Hva gjør jeg galt!!! Hun kan som sagt gå 6 timer uten mat!!! :( hun er jo snart bare 3 mnd. Full nekt med flaske og pupp! Jeg gråter, for hver dag er en kamp å få i henne mat.

Alt startet med kolikk, så dag og natt uten søvn, fødseldepresjon, vi har prøvd alt for at hun skal bli bedre, endelig bedre i magen men fortsetter med ingen søvn om natta. Hjslp med melkefri diett. Endte med å gå mer over til flaske, men nekter pupp og flaske nå :( uff ingenting skal være lett. Jeg gråter daglig! Og føler meg som en utrolig dårlig mor. Trist nok å måtte slutte mer og mer med ammingen pga all stress ødelegger produksjonen :(

Noen som opplever det samme? Hun har selvfølgelig lyspunkter hvor hun tar flaska lettere, men sjeldent. Og pupp tar hun kun om natta.
 
Lest litt om reflux... Hmmm begynner å tro det er noe med det å gjøre. De kan ha form av kolikk smerter, spisevegring eller småspist , liker ikke å ligge flat, dårlig søvn, urolig, melkefritt diett kan hjelpe litt, svelger mye, sikler og gulper. Hun her er ikke stor gulper... Men noe som heter stille gulper... Baaaah man kan lese seg gal!
 
En ting som er sikkert er at du ikke er en dårlig mor hvertfall! Du gjør jo virkelig ALT du kan for å hjelpe henne. Ville tatt det opp med lege el helsesøster og høre om de kan hjelpe. Slitsomt å ha det slik. Sender over en god klem
 
En ting som er sikkert er at du ikke er en dårlig mor hvertfall! Du gjør jo virkelig ALT du kan for å hjelpe henne. Ville tatt det opp med lege el helsesøster og høre om de kan hjelpe. Slitsomt å ha det slik. Sender over en god klem
Takk! Det var utrolig godt å høre. :) akkurat det jeg trengte å høre. Ja jeg gjør virkelig alt for henne ❤️er så vondt i mammahjertet når hun har det slik. Snakket med helsesøster og skal nå ta kontakt med barnelegen jeg har gått en gang til med Elvira. Nå håper jeg vi kan få et svar! For er ganske så sikker på det er reflux.

Ja det har vært noe hele veien, men som sagt ser jeg sammenhengen på alt så lenge det er reflux. Da får jeg svar på all uro hun har. Og alt annet som hun har slitet med. Endelig kan jeg slanket forstå henne ❤️ lille hjerterota mi.

Takk trengte den klemmen. Ei frustrert mor som ikke gir seg! Fler som har sagt at det bare er sånn, men hallo jeg kjenner henne og vet at slik skal ikke en baby ha det!!! Jeg aksepterer ikke at hun ikke har det bra. Og glad jeg er såpass sta! For ellers så hadde jeg aldri funnet dette ut.
 
Så bra du står på, Lene! Håper dere får raskt hjelp så nydelige lille Elvira og den flotte mammaen hennes får det bedre :)
 
Jeg forstår virkelig frustrasjonen din med så mye motgang! En ting er i allefall sikkert, du er ingen dårlig mor!! Slik som du har stått på, så vil jeg si at Elvira er utrolig heldig som har en mor som deg<3 Håper virkelig det blir bedre for deg/dere snart<3
Sender deg en kjempe god klem<3
 
Stor klem ❤️
 
Jeg forstår virkelig frustrasjonen din med så mye motgang! En ting er i allefall sikkert, du er ingen dårlig mor!! Slik som du har stått på, så vil jeg si at Elvira er utrolig heldig som har en mor som deg<3 Håper virkelig det blir bedre for deg/dere snart<3
Sender deg en kjempe god klem<3
Varmer hjertet det du skriver <3 ja jeg håper hun kan få det godt snart. unner henne dette nå. <3
 
Så heldig hun er som har en så god mamma som gjør alt for henne, hun gjorde et godt valg av mamma <3 sender deg en stor klem
 
Leste du det om tannfrembrudd , Lene! Står der at noen barn får spisevegring ved tannfrembrudd! Er ikke noe slikt på gang?
 
Leste du det om tannfrembrudd , Lene! Står der at noen barn får spisevegring ved tannfrembrudd! Er ikke noe slikt på gang?
Hmm skal lese det :) takk! Hvem vet?? Har kjent etter tenner, men ingen tegn til det serru.
 
Jeg må bare skrive at du ikke er en dårlig mor! Du er den aller beste mamman for din lille. Stå på! Og søk hjelp hos feks helsesøster. Det gagner ingen om du sliter deg ut. Klem!
 
Back
Topp