baby_i_magen
Glad i forumet
Må først og fremst få ut litt frustrasjon! Satt å ga han kveldsmat litt før kl 18 i kveld, først melk og så grøt og banan.Og så begynte han å gni øynene etter kort tid, det irriterer meg sånn, for han har mat overalt. Og det blir samme sølet uansett om han er uthvilt eller trøtt, blir litt verre om han er trøtt da... (Har slitt med at han har våknet på kveldene i en måned nå, men nå har vi økt med et måltid til, å allerede i natt sov han rundt.)
Men lurte på om dere har noen tips til noe jeg kan gjøre slik at han ikke gnir seg slik i øynene hele tiden?
Også føler jeg at jeg sitter å mater han halve dagen, kveldsmåltidet tok 45 minutter, sitter å underholder han, for at han skal spise, er jo sulten, men blir mer fokus på øynene.
Ble rotete og mye dette, men håper noen kan gjøre meg klokere, for dette matstyret stresser meg litt for tiden!
Men lurte på om dere har noen tips til noe jeg kan gjøre slik at han ikke gnir seg slik i øynene hele tiden?
Også føler jeg at jeg sitter å mater han halve dagen, kveldsmåltidet tok 45 minutter, sitter å underholder han, for at han skal spise, er jo sulten, men blir mer fokus på øynene.
Ble rotete og mye dette, men håper noen kan gjøre meg klokere, for dette matstyret stresser meg litt for tiden!