Spisestol

Tomaske

Forelsket i forumet
Ka spisestol skal du kjøpe til baby? Har Stokke tripp trapp til mini no som blir fortsatt brukt når baby kjem og treng derfor ein til stol - men er så usikker på kas eg skal kjøpe.. har jo newborn set til tripp trappen men føler stolen generelt er vanskelig å holde rein med alle spor og kroker:dead: er det andre stoler som har newborn set eller nåke lignande?:pompus:

Ka spisestol skal du kjøpe til baby? Har Stokke tripp trapp til mini no som blir fortsatt brukt når baby kjem og treng derfor ein til stol - men er så usikker på kas eg skal kjøpe.. har jo newborn set til tripp trappen men føler stolen generelt er vanskelig å holde rein med alle spor og kroker:dead: er det andre stoler som har newborn set eller nåke lignande?:pompus:
Vi har tripp trapp til 3,5 og 6 åringen, og de skal gutta få bruke noen år til, så det blir en ny til minstemann her :)

Babydan har en stol for baby, men hvordan den er vet jeg ikke. Kun sett reklame for den :-)

Her blir det å kjøpe en til tripp trapp, har newborn sete til den og det var så kjekt :shy:

Vi har også Stokke tripp trapp med nyfødtsetet og babysetet. Veldig fornøyd med den. Tidløs og allsidig. Blir fort en del vasking, men det blir det vel uansett?

Skal ha ny Tripp trapp stol, og newborn sete ❤️

Blir enda en tripp trapp her og! Barna på 6 og 3,5 år bruker sine fortsatt og jeg tror de kommer til å bruke de lenge! Kjempefornøyd og vi har Newborn sete som vi kjøpte da eldste ble født!

Vi har tripptrapp til eldstemann og kommer til å kjøpe en tripptrapp til kommende baby også. Synes de er så tidløse og fine, men helt enig i at de er vanskelig å gjøre rene. Den billigstolen i hvitplast fra ikea er helt konge!! Er alltid så digg når vi kommer et sted den er, men jeg synes rett og slett den er så stygg at jeg ikke vil ha den hjemme haha

Vi har tripptrapp til eldstemann og kommer til å kjøpe en tripptrapp til kommende baby også. Synes de er så tidløse og fine, men helt enig i at de er vanskelig å gjøre rene. Den billigstolen i hvitplast fra ikea er helt konge!! Er alltid så digg når vi kommer et sted den er, men jeg synes rett og slett den er så stygg at jeg ikke vil ha den hjemme haha
Ja den fra ikea er super som f.eks ekstrastol, men synd den ikke har fotstøtte, det bør de ha når de zkal spise selv :)

Tips dersom den blir skikkelig grisete i sporene sine er å stappe den i dusjen,spraye på med vann og Zalo. La virke og skyll av evt bruk oppvaskkost imellom de sporene så blir den ren med minimal innsats. Tørke gjør den jo også veldig fort:happy:

Det har jeg gjort mange ganger og også på skikkelig fastlimt drit etter å ha kjøpt en på loppis en gang. Funker som bare det:D

Tripp trapp blir det, er gull verdt med newborn sete. Men babybjørn har en spisestol som venninna mi hadde, og den var helt nydelig lett å vaske og bruke.

Tips dersom den blir skikkelig grisete i sporene sine er å stappe den i dusjen,spraye på med vann og Zalo. La virke og skyll av evt bruk oppvaskkost imellom de sporene så blir den ren med minimal innsats. Tørke gjør den jo også veldig fort:happy:

Det har jeg gjort mange ganger og også på skikkelig fastlimt drit etter å ha kjøpt en på loppis en gang. Funker som bare det:D
Gjør akkurat det samme

Har en gammel tripp trapp fra samboer var liten, tenker 2 åringen får flytte over i den også får baby den nye tripp trappen med newborn sete.
Syns også IKEA sine er supre, favoritten er Langur, men tror ikke den er å få tak i lengre?

Back
Topp