Spisestol?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Siden det muligens er noen her inne nå, så lurer jeg på hvilken type spisestol dere har til barna? Anna sitter fremdeles i en babystol fra ikea, men nå viser hun tydelig at hun vil ha en stol hun kan komme seg opp og ned fra selv. 
 
Leiah har tripp trapp stol, har fortsatt bøyle på den og hun har ikke vist noen tegn til å trenge å komme seg ned selv enda, så da bli det bøyle en stund til. Men tror nok hun er glad for fotplatået, godt å ha noe og sette føttene på. emoticon
 
Mulig jeg må gå for noe ala tripp trapp denne gangen jeg også. Fotbrettet er fint ja, hun sitter flott i tripp trapp hjemme hos mormor og morfar. Storebror har en enklere plaststol, som tar mindre plass. Den er ikke i salg mer, så jeg må ha noe annet nå. 

Anna er i den verste klatrealderen, og vil absolutt klatre opp og ned fra stoler hele tiden. Så ser hun selvsagt at storebror har en bedre stol enn henne, så da vil hun jo så klart ikke sitte fast i en babystol. :P Storebror var 15 mnd da han fikk ny stol, og jeg har vel egentlig ikke lyst til å løfte unødvendig mange ganger om dagen på en baby som er stor nok til å komme seg opp og ned selv. Blir nok løfting med to små uansett. :P
 
Casper har nettopp arvet TrippTrappen til storebror..
Samme som de bruker i barnehagen, så han trives godt oppi der!
 
tripp trapp stol
 
Kjøpte netopp en brukt tripp trapp..
har hatt frem til nå hatt en Fisher Price høy stol,men vil ha han nærmere bordet pluss at den tar forferdelig stor plass på kjøkkenet:)
 
Jeg glemte at jeg lagde denne tråden jeg. Anna fikk velge stol selv på ikea, og ville ha denne veldig grønne stolen. Nå har jeg nesten blitt vant med fargen, og i forhold til andre barnestoler er den er fantastisk lett å vaske.
 
Back
Topp