Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MathiasOgMamma
ORIGINAL: Metemor
Jacob Aal [:D]
Vi var der på forrige fredag og var ikke fornøyde.
Dårlig service, måtte vente LENGE på både å få komme frem til bordet vi hadde bestilt (tok ca 10 minutt før en servitør gadd å vise oss bordet) drikke, mat og regning. Og maten var ikke noe spesielt god
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: ¤Tebsil¤
Cafe Yr i Marken, kjempegod mat [:D]
Den var ny! Hva slags mat serverer de?
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: Metemor
Jacob Aal [:D]
Vi var der på forrige fredag og var ikke fornøyde.
Dårlig service, måtte vente LENGE på både å få komme frem til bordet vi hadde bestilt (tok ca 10 minutt før en servitør gadd å vise oss bordet) drikke, mat og regning. Og maten var ikke noe spesielt god
Har aldri opplevd dårlig service der, og jeg har vært der noen ganger.. [8D] Ganske mange.. Så da var dere sikkert maks uheldig!
Og de har verdens beeeeeste Club Sandwich der! Men vi har vært der så mange ganger at vi må prøve noe nytt.. Hehe..
Zupperia er jeg også litt smålei, selv om de har veldig god mat.
Da har vi vært maks uheldige 3 ganger før forrige fredag (var min svigerinne som bestilte plass uten at vi visste det, ellers hadde ikke det blitt den plassen). Har prøvd flere ganger av den grunn at vi ville gi de en sjangse, men kommer aldri til å gå dit igjen. 4 ganger maks uheldig er 2 ganger for mye for vår del.