spiser!!!

adi

Elsker forumet
ja,hva skal man si ...annet en at det er det jeg gjør...spiser hele tia....får skikkelig sult følelse etter bare et parr timer uten mat!!!!! skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager liksom[8|]

arghhh... ja, kjenner til den. Er så lei av å spise [8D] Blir sulten med en gang igjen jo! Samtidig som jeg egentlig ikke har så stor matlyst, mye jeg ikke har lyst på selv om jeg ikke er kvalm egentlig. [&:]

ja vet...er heller ikke direkte kvalm...bare litt "uggen" å jeg sjesker ikke på sunn mat.....må være noe digg liksom....
jaja....lagt på meg 1 kg allerede....så må nok begynne å bevege meg mye mere viss ikke kiloa bare skal rase på!!!!!!!!!

ORIGINAL: adi

ja vet...er heller ikke direkte kvalm...bare litt "uggen" å jeg sjesker ikke på sunn mat.....må være noe digg liksom....
jaja....lagt på meg 1 kg allerede....så må nok begynne å bevege meg mye mere viss ikke kiloa bare skal rase på!!!!!!!!!

her og [:D] Godt vi er to! La på meg 20 kilo sist, og 6 av dem henger fortsatt igjen (meg selv å takke: har ikke trent på årevis). Så bør nok prøve å holde meg i form jeg og, og denne gangen er det iallefall rett på barseltrening når det værste er over etter fødselen! Det er mitt mål! [8D][8D]

ja ikke dumt å bevege seg ...men gud for et tiltak....er jo liksom trøtt hele tia å [:D] hehe.....
jeg la på meg 10 kg sist! håper å ikke overgå det sånn alt formye!!!!!!

Sulten hele tiden jeg også..slitsomt.

He he godt å høre at man ikke er alene, har diabetes i tillegg så jeg setter insulin og spiser i eningen, vil ingen ende ta hehe

Jepp, mat er godt. I går åt jeg to chipsposer med begge hendene, Sjokolade, gummigodt, 4 innbakte pizzahorn, 5 dl minestronesuppe, taco... første dagen med fråtsing..men blir det sist? nei.. (men det blir siste dagen med 2 chips)

er viktig å bevege seg ja!

Nånn som sa sulten? Kan nestn ikke nevn ordet engang før æ kjenne magen begynne å romle.. E som ei anna sa, egentlig ganske slitsomt.. Kunna spist "hele" tida, og når æ spise, så blir æ jo nestn sulten før æ e ferdig å spis igjenn.. Skull tru kroppen ska ha mat for mang fler enn 2 bare..[8|]
Spise heldivis ikke så usunt, prøve å vær "flink" [8D]

Har fryktelig lyst på tortilla-chips me dip t frokost idag, så trur æ ska gå for det, siden æ ikke spist det i går .. e lixom lørdagsgodterie mitt [8D][:D] hehe

Men ja som sagt føøøle veldig me den fleste her..

Jeg har det ogå sånn [&:] måtte stå opp i natt kl 3 og spise...Blir fort kvalm hvis jeg er sulten [:)]

Uff, jeg klarer nesten ikke spise noe. Har tatt av 3 kg til nå, men det gjør ikke så mye, har nok å ta av. Begynner å bli lei av å være kvalm og ha null matlyst!!

Back
Topp